"W SIECI UCZUĆ" - AUDIOBOOK

Uwielbiam czytać książki. Wtedy rzeczywiście mogę odpocząć i przenieść się do innego świata, ale wiem, że są takie osoby, które wolą słuchać, jak ktoś im czyta. Pewnie do tej grupy zaliczymy wszystkie dzieci, które samodzielnie jeszcze nie czytają. Ale ja pomyślałam o osobach dorosłych, stąd kolejna premiera audiobooka.

AUDIOBOOK ODROCZONE NADZIEJE I W SIECI UCZUĆ



Ostatnio pisałam o Niewidzialnej Wystawie, która ma przybliżyć życie osoby niewidomej. Oczywiście osoby te mogą czytać książki, ale dzięki rozwojowi technologii mają możliwość słuchania nagranego tekstu. Dlatego też powstaje coraz więcej audiobooków.

W ubiegłym roku premierę miał audiobook Odroczonych nadziei, wydany przez StoryBox, a w połowie tego roku ma się ukazać drugi audiobook. Tym razem będzie to nagranie książki pt.: W sieci uczuć, którą zdążyliście polubić. Mam nadzieję, że podobnie będzie z audiobookiem, który otwiera nowe możliwości, bo można go słuchać w każdym miejscu i o każdej porze, bez obawy, że coś przeoczymy. Poza tym głos lektora czy lektorki jest w stanie wyłuskać te elementy, na które czasem w ogóle nie zwrócilibyśmy uwagi. Dlatego sama lubię włączyć sobie wersję audio Odroczonych nadziei i posłuchać słów wypowiadanych przez zupełnie mi obcą kobietę, a jednocześnie mieć tę świadomość, że to moje myśli. Uwierzcie mi, że to niebywałe doświadczenie. Czasem mam wrażenie, że to jakaś magia ;)




Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer