PIĄTEK Z CYTATEM - O WALCE

Też tak macie, że im więcej chcecie, tym gorzej to wychodzi? Podobno dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane i nieraz się o tym przekonałam, dlatego wykorzystałam ten motyw w swojej powieści.

WIĘCEJ TO NIE ZNACZY LEPIEJ...

cytat o walce












Olga, czyli nowa bohaterka, która w ostatniej części dołączyła do Kaliny i Leny, ma wiele problemów. Dostrzega, ze jej związek nie jest tak idealny, jak myślała, czy jakiego oczekiwała zaraz po ślubie. Upływający czas zweryfikował jej uczucia względem męża, w którym dostrzega coraz więcej nowych - nieznanych wcześniej cech. 

Jej plany, marzenia, ideały odchodzą w zapomnienie, gdy przytłacza ją proza życia, a wokół brakuje bratniej duszy. To Elżbieta stanowiła dla niej wsparcie, a kiedy odeszła Olga nie jest w stanie zaakceptować rzeczywistości i traci swój wewnętrzny blask.

Też czasem macie poczucie, że dochodzicie do muru i nie macie ochoty na nic więcej?


Komentarze

  1. Uważam że nie należy brać na barki za dużo, bo zostają wtedy tylko chęci. Lepiej mniej zrobić, tylko czyny się liczą-jak mawia moja osobista małżonka, ale dokładnie.staram się tego trzymać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż na codzień tego nie dostrzegłam ale jak by się temu przyjrzeć z boku .... dużo prawdy w tym jest . Sukces pisany jest małymi kroczkami! :* :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer