O sposobach na promowanie czytelnictwa w ramach akcji #PożyczPrzeczytajPoleć rozmawiam z Izabellą Frączyk - autorką dedykującą swoje powieści nie tylko kobietom. Przygody jej bohaterów osadzone w rzeczywistości sprawiają, że Czytelnicy mogą spojrzeć na siebie samych w krzywym zwierciadle.
Iza zwróciła uwagę na to, że książka jest swego rodzaju produktem, który wymaga reklamy, żeby nabywca wiedział, co kupuje. A kto jest najlepszym reklamodawcą? Oczywiście użytkownik, czyli w tym przypadku czytelnik, który poznał produkt i wie, co mu się w nim (czyli w książce) spodobało najbardziej.
Jeśli zgadzasz się ze słowami Izabelli Frączyk i rozumiesz potrzebę promowania czytelnictwa polskich powieści, to miło mi będzie, jeśli udostępnisz ten post w swoich social mediach.
Wcześniejsze wywiady z autorami można znaleźć, klikając >>TUTAJ<<
Komentarze
Prześlij komentarz
Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)