UCZUCIOWOŚĆ I UCZUCIA W POWIEŚCI "W SIECI UCZUĆ"

W powieści W sieci uczuć, jak sam tytuł wskazuje, mowa jest o uczuciach, które są nieodzownym elementem życia każdego człowieka. 

Główna bohaterka rozdarta jest pomiędzy uczuciami i powinnością wobec matki, która stara się jej zapewnić jak najlepsze warunki do rozwoju, a pierwszymi miłostkami do mężczyzn.

Matka odejmuje sobie od ust, byleby zapłacić za dodatkowe lekcje języka niemieckiego, które mają się stać kluczem do lepszego życia jej córki. Całkowicie pochłonięta pracą i obowiązkami oddala się od córki i coraz mniej ją rozumie. Ma duże oczekiwania wobec swojego dziecka, dla którego się poświęca. 

Ojciec znikł z życia Kamili, a pustka, choć niewypowiedziana, jest nie do wypełnienia. Być może to dlatego związek, który buduje z chłopakiem, jest "koślawy", ale dziewczyna zdaje się tego nie dostrzegać. Tak jakby nie miało znaczenia, czy ta osoba coś sobą reprezentuje, czy też nie. Jego macki coraz bardziej ja oplatają i z każdą chwilą jest jej coraz trudniej powiedzieć: STOP.

Komentarze

  1. Brak ojca dla młodego człowieka, który dojrzewa i jest na progu wygaśnięcie z rodzinnego gniazda,powoduje brak wzorców oraz niepełne wychowanie. Matka wszystkiego nie pokaże i nie przekaże niestety. Coś o tym wiem. Ojciec miał zawał jak miałem 4.5roku. Dalej tylko matka która była zabójcza i nawet w mym małżeństwie próbowała mieszać. Ja zaś często byłem między młotem i kowadłem.Targały mną uczucia między matką i małźonką,ale jakoś dałem radę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być"wyfrunięcia z rodzinnego gniazda", oraz "matka była zaborcza"

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer