I TY MOŻESZ ZOSTAĆ BOHATEREM KSIĄŻKI

Siadając do pisania, potrzebuję nie tylko wyobrażenia, jak będą wyglądali moi bohaterowie, ale też, jak będą mieli na imię czy jakie będą nosić nazwisko. Czasem to przychodzi samo. Pstryk i mam dane osobowe postaci, które wiem, że idealnie do niej pasują. Czasem jednak długo się waham i nie jestem przekonana co do imienia czy nazwiska. Tak było w przypadku "Słodkiego smaku marzeń". Wtedy wpadłam na pomysł, by poprosić Czytelników o pomoc. 

Konkurs na bohatera



Czytelnicy "tworzyli" imiona i nazwiska dla mojego bohatera. Mogły to być dane osób faktycznie istniejących. Opisałam, kim będzie mój bohater i puściłam konkurs w świat. Pomysł okazał się hitem i wiele osób wzięło w nim udział, a ja miałam bogaty wybór. 

Ostatecznie wygrała propozycja Magdaleny Lisowiec - Wolf. Jak się później okazało, są to dane jej kilkuletniego synka, a w mojej powieści jest dorosłym mężczyzną po przejściach, który uciekając od dramatycznych wspomnień, trafia do małej wsi niedaleko Zakopanego. Tam się osiedla i podejmuje pracę w Górskim Ochotniczym Pogotowiu Ratunkowym. 

Igor Wolf - pomagając innym ocalić życie, sam naraża swoje, ale wierzy, że to przyniesie mu większą satysfakcję i radość, którą utracił. Ma prawdziwą przyjaciółkę - Dianę, która wspiera go w pracy i w życiu osobistym. Pewnego dnia w to życie wkroczy ktoś jeszcze... 

Kochani, jeśli chcecie, by ktoś z Waszych bliskich pojawił się w mojej książce albo Wy sami chcecie użyczyć mi swoich danych, to śmiało zostawiajcie je pod tym postem. A potem sprawdzajcie, czy pojawialiście się w którejś z moich powieści.

Premiera "Słodkiego smaku marzeń" już 14 kwietnia 2021. Serdecznie polecam i zachęcam do udostępniania tego postu, żeby każdy miał szansę dołączyć do grona moich bohaterów. 

POSTY POLECANE DO PRZECZYTANIA:

"SŁODKI SMAK MARZEŃ" CZY RZECZYWIŚCIE OKAŻE SIĘ SŁODKI?"

"PSI BOHATER W SŁODKIM SMAKU MARZEŃ"

Komentarze

  1. Nie ukrywam, że zawsze marzyłam o tym, by zostać bohaterką książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam już pierwszą postać do najnowszej powieści :) Brawo!

      Usuń
    2. Personalia wykorzystałam w powieści "Za głosem miłości".

      Usuń
  2. Renata Kozłowska11 kwietnia 2021 15:57

    Nie mam nic przeciwko użyczeniu mojego imienia i nazwiska��. Będzie mi bardzo miło ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej się zgłaszam i to w komplecie z trójką dzieci, z trójką psów i trzema świnkami morskimi. Taka wesoła rodzinka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Chętnie poczytałabym o bohaterce, która nazywa się tak jak ja. :) Natalia Kapela

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie zobaczę swoje imię i nazwisko ;) Magda Zimna - nie Magdalena ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tam :) Ja też chcę :) Sama także lubię obsadzać role trzecioplanowe znajomymi osóbkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dopisuję do listy i też chętnie skorzystam, gdybyś szukała kogoś do obsady w jakiejś swojej powieści :)

      Usuń
    2. Znalazło się w powieści "Smak wspomnień"

      Usuń
  7. Nigdy nie czytałam książki o swojej imienniczce.

    Czekam na losy Kingi Kaczmarczyk 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie podaruje swoje imię i nazwisko, Magdalena Faltyn , a jeszcze chętniej podaruje synka Daniel Kedra😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisuję do listy :) Synek również się na niej znajdzie :)

      Usuń
    2. Personalia wykorzystałam w powieści "Za głosem miłości".

      Usuń
  9. Mogę stać się bohaterką powieści, a czemu nie?! Może Andżelika Jaczyńska - znajdzie swoje miejsce w kolejnej powieści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zanotowałam dane i sama się zastanawiam, co wymyślę... Może czarny charakter?

      Usuń
  10. Witam,
    Zgłaszam Hanna Artychowska, i gwarantuje że innej "mnie" nie ma i nie było, przynajmniej do 1879 ;) Moje nazwisko jest nietypowe, i każdy o tym nazwisku jest na moim drzewie genealogicznym �� Z chęcią się zgłaszam, może znajdzie się jakiś czytelnik co wspomni to nietypowe nazwisko przy lekturze, i może napisze do Pani skąd taki pomysł. A jeśli go nie będzie na drzewie (albo będzie myślał, że jest sam na świecie) z chęcią pogadam i ustalimy wspólną gałąź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, to w takim razie dopisuję na listę i mam nadzieję, że Pani bohaterka zapadnie czytelnikom w pamięci. Już ja przygotuję coś specjalnego ;)

      Usuń
    2. Dane znalazły się w powieści "Za głosem nienawiści"

      Usuń
  11. Pojawić się w książce? I to jeszcze jako jej bohaterka - to by było coś pięknego. A biorąc pod uwagę moje nazwisko i masę przygód z nim związanych to bohaterka mogła by mieć wesoło. Mogę być nawet " czarnym charakterem a co mi tam. Jak już się pojawić w książce to z przytupem. 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się zgłaszam Katarzyna Koźmińska do usług 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie wystarczyłoby, gdybym zobaczyła swoje imię, przypisane pozytywnej postaci... Marzena po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to oznaką próżności, ale jakbym znalazła w powieści bohaterkę o nazwisku Katarzyna Arciszewska, to bym z dumą się wszystkim chwaliła 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo bym chciała aby w jakiejś książce nadać bohaterce tożsamość Jaśmina Grzelak-to moja córka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazło się w trylogii cz. 1 "Matylda. Droga ku przyszłości"

      Usuń
  16. Chętnie użyczę moje imię i nazwisko :) Grażyna Wróbel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazło się w trylogii cz. 1 "Matylda. Droga ku przyszłości"

      Usuń
  17. Witam jestem szkolną bibliotekarką i bardzo bym się ucieszyła jeśli umieściła by Pani w swojej książce moje imię i nazwisko chociaż nie mam urodziwego i dość pospolite. Monika Balcerzak albo mojej mamy Joanny Balcerzak uczyła biologii teraz jest nauczycielem wspomagającym i ma koło przyrodnicze z młodszymi klasami.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. A to i ja chętnie się zgłoszę i użyczę Ci mojego imienia i nazwiska :) Taka Magdalena Hupało może nieźle zamieszać wśród bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  19. No dobrze... Pozazdrościłam koleżankom 😄😄😄fajnie by było zobaczyć Marzenę Czapską w książce... Mogę pracować w bibliotece lub kwiaciarni jakby coś 🤗

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie. Chętnie udostępnie swoje nazwisko pierwsze albo drugie, może być również dwa na raz 😁 imię oczywiście też.
    Pozdrawiam Katarzyna Sychowicz Walkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer