SIŁA REKOMENDACJI

Czytanie książki zawsze zaczynam od okładki i to nie tej z przodu, ale tej z tyłu. Dlaczego? To całkiem proste. Znajdują się tam najcenniejsze informacje o książce i o autorze. To są ważne wskazówki, które sprawiają, że decyduję się poświęcić mój czas na czytanie właśnie tej książki. 

Dlatego nic dziwnego, że zdecydowałam się poprosić o rekomendacje dwie autorki współczesnych powieści dla kobiet, które z pasją piszą o emocjach, przeżyciach i troskach, z jakimi borykają się ich bohaterki. 

Miałam nadzieję, że odnajdą w mojej książce refleksje na temat trudnych wyborów i wyzwań, jakie stawia przed główną bohaterką życie. Dylematy dnia codziennego Kamili połączone z bagażem doświadczeń z dzieciństwa i młodości, sprawiają, że lektura wcale nie jest oczywista...

A oto słowa, jakie znalazły się na okładce "W sieci uczuć":



Komentarze

  1. A ja czytanie książki rozpoczynam od... podziękowań. :D
    Tylko szkoda, że nie wszyscy Autorzy je piszą. :(

    Oczywiście, rekomendacje na Twojej najnowszej książce, są jak najbardziej trafne! :)

    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie piszę podziękowań :( wezmę to sobie do serca. Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer