"GDY POWRÓCIŁ SPOKÓJ" - ZAPOWIEDŹ PREMIERY

Jesień zbliża się dużymi krokami, a ja chcąc ją Wam umilić, proponuję trzecią część trylogii Gdy powrócił spokój. Dotychczas bohaterkami były kobiety i to ich punkt widzenia pokazywałam. Teraz czas na wyzwanie. Tym razem poznacie bliżej trzeciego z bohaterów sagi, a jest nim Emil. 

PIERWSZY RAZ W SKÓRZE FACETA



Nigdy wcześniej nie pisałam z perspektywy mężczyzny. To dla mnie duże wyzwanie, bo wiadomo, że faceci są z Marsa, więc trzeba uważać, by pisząc, nie przesadzić. Lubię mówić o wewnętrznych przeżyciach bohaterów, wiec musiałam trzymać na wodzy swoją fantazję i emocje, by nie przesadzić z nadmierną uczuciowością u Emila. 

A sam Emil jest typowym mężczyzną, niedającym dojść do głosu swoim uczuciom. Czasem próbuje je zepchnąć na dalszy plan i oddaje się pracy. Wciąż jednak podświadomie tęskni do prawdziwym uczuciem i szczerym związkiem. Niestety takie bywają tylko w książkach, a on nie ma szczęścia do kobiet. Wmawia sobie, że samotność jest mu po prostu pisana. 

Czyżby Emil zapomniał, że na drugiej półkuli jest Marcelina? Ale tam też są nierozwiązane problemy. Czy znajdzie w sobie determinację, by dokonać ostatecznego rozrachunku?

Odpowiedzi na te i inne pytania odnajdziecie w trzeciej części sagi. Zapraszam serdecznie. 

Komentarze

  1. Uwielbiam tę sagę. Koniecznie muszę przeczytać jej trzecią odsłonę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekaw jakie emocje będą u Emila. Postać ciekawa, nituzinkowa. Tym bardziej itryguje mnie ukazanie jego wnetrza, tym bardziej że przedstawia go kobieta. Czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa reakcji czytelników, ale mam nadzieję, że wyszło całkiem przyzwoicie.

      Usuń
  3. Widzę że przewidywana premiera 4.10. tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ująłeś - przewidywana. Mam nadzieję, że taka właśnie będzie.

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna okładka! A historia Emila zapowiada się super! Czekam na książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia Emila zapowiada się intrygująco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie taka będzie. Moim zdaniem najlepsza część trylogii.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tomu.na tom co raz bardziej rośnie mój apetyt na tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja czekam :) bardzo lubię Twoje książki Anetko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa całej serii, będę musiała po nią sięgnąć 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Całą serię chętnie przeczytam☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie ciekawi jak udało Ci się napisać z perspektywy mężczyzny?! To musiało być trudne zadanie. Jak tylko będę miała okazję sięgnę po całą trylogię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer