"ADELA. KROK W PRZESZŁOŚĆ" - SŁOWO OD AUTORKI

Każda z napisanych przeze mnie książek jest dla mnie wyjątkowa. Każda dotyka innych problemów i pokazuje mój pogląd na życie. Nic więc dziwnego, że każdą kocham miłością bezwarunkową i tę miłość chciałabym przekazać Czytelnikom. Mam nadzieję, że poniższy tekst przybliży Wam nastrój, jaki mi towarzyszył przy pisaniu książki o Adeli.




Dedykacja 
Wszystkim tym, którzy mają odwagę walczyć o siebie…

Od autorki 
Gdy siadłam do pisania powieści, miałam w głowie zakończenie. Proces dochodzenia do niego wymagał napisania aż dwóch części, co mnie samą szczerze zaskoczyło. Wiem jednak, że dzięki temu, mogłam poruszyć wiele tematów, a w niektóre zagłębić się nieco mocniej, co mam nadzieję, spotka się z Waszym zainteresowaniem.

Ta powieść w znacznej części ukazuje samotność dziecka, co ze względu na wykonywany przez mnie zawód jest mi szczególnie bliskie, być może stąd te emocje związane z pisaniem. Przyznam, że w czasie pisania było kilka momentów, gdy byłam tak wzruszona, że potrzebowałam czasu, by móc dokończyć scenę. Na pewno bez problemu je odnajdziecie, a wtedy pomyślcie o mnie szczególnie ciepło.

Drodzy Czytelnicy, dziękuję Wam za to, że wciąż dajecie mi szansę na to, bym mogła poruszać „niewygodne” tematy. Mam nadzieję, że nigdy się nie znudzicie i nie zaczniecie wymagać ode mnie, bym porzuciła trudne tematy. W tym czuję się najlepiej i cieszę się, że to doceniacie.

Gorąco dziękuję mojemu Wydawcy i całej redakcji pracującej nad tym, by powieść mogła trafić na rynek. Każdą z uwag doceniam i staram się wykorzystać w pracy nad kolejnymi powieściami.

Dziękuję Ani Kowalczyk, która pogania mnie, bym napisała kolejny rozdział, nawet wtedy, gdy już mam palce napuchnięte, a kark sztywny od siedzenia przed komputerem. Czasem właśnie tego potrzebuję, by zrobić kolejny krok, a czasem zwykłego „to jest dobre, pisz dalej”.

Premiera już w maju 2020.

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer