K&K, CZYLI KRASIŃSKIE KSIĄŻKI PISZĄ

Jak wiadomo, najlepsze pomysły przychodzą, gdy wcale się tego nie spodziewamy i tak było w przypadku projektu, z którym właśnie ruszam wraz z Izabelą Krasińską. Czasem wystarczy impuls, żeby zacząć działać. Znacie to? Przez chwilę się wahałam, czy to będzie dobry pomysł, ale doszłam do wniosku, że wolę powiedzieć, że coś nie wyszło, niż gdybać nad tym, co by było gdybym się odważyła... Na co? To się za chwilę okaże...

RAZEM ŁATWIEJ


Izy osobiście nie znam. Oczywiście wiedziałam, że jest autorka pisząca powieści obyczajowe, która nosi to samo nazwisko, co ja, ale koligacji rodzinnych nie mamy. To Iza odezwała się jako pierwsza na jednej z grup Facebooka i wtedy po raz pierwszy zamieniłyśmy kilka słów. Rozmowa była bardzo przyjemna i zainspirowała mnie do działania. Swój pomysł przedstawiałam Izie. Wspólnie go dopracowałyśmy i oto jesteśmy! 

K&K, czyli Krasińskie książki piszą

To hasło promujące wszelkie nasze wspólne działania dotyczące naszych książek. Skoro obydwie piszemy powieści obyczajowe pod tym samym nazwiskiem, to dajemy naszym czytelnikom dwa razy więcej satysfakcji i dwa razy więcej książek. Dzięki temu nasze nazwisko może być obecne w Waszych domach o wiele dłużej. 

Nie chcemy być porównywane, bo nigdy nie da się zestawić dwóch osób, ich myśli i poglądów na życie, a nasza literatura musi i zawsze będzie się od siebie różnić. Mamy wiele cech wspólnych, ale też wiele różnić, o których chcemy Wam opowiedzieć.

Od września ruszamy z cyklicznymi działaniami, które pozwolą Wam lepiej poznać nas i naszą twórczość. Będziemy Was zaskakiwać ciekawostkami publikowanymi na Facebooku oraz na blogu i spotykać się na żywo albo na mojej stronie, albo u Izy. 

Mamy nadzieję, że to będzie ciekawe doświadczenie, które być może zapoczątkuje coś jeszcze innego...

Jeśli macie propozycje pytań, to śmiało piszcie je w komentarzach pod postem. Postaramy się na wszystkie odpowiedzieć. Do zobaczenia :)

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer