"SOLO" ANNA DAN - SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia, z czym kojarzyć tytuł. Na początku pomyślałam o jakimś solowym występie bohatera. Później owinięte dłonie chłopaka ze zdjęcia pasowały mi do jakiegoś zabijaki, wyzywającego kogoś na solo, ale nie wpadłam na to, że jest to imię głównego bohatera. 1:0 dla autorki, która od początku mnie zaciekawiła. 



Powieść "Solo" to historia dwójki młodych ludzi, a może nawet piątki czy siódemki ludzi, którzy wchodząc w dorosłość, gdzieś po drodze się pogubili i teraz na swój sposób, próbują się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Niby są dorośli. Mają obowiązki, ale przykre wydarzenia z przeszłości nie pozwalają im się uwolnić z pułapki wspomnień i przejść na wyższy poziom życia, w którym jest miejsce na uczucia i szeroko rozumiane relacje międzyludzkie. 

Na drodze Solo staje Datka. Okazuje się, że wiele ich łączy. Wspólne zainteresowania i poranione dusze zbliżają, ale nieufność, której obydwoje się nauczyli, nie pozwala im otworzyć się przed sobą. Wzajemne podejrzenia, niejasna sytuacja i niedomówienia sprawiają, że bohaterowie stają po dwóch stronach. Odnalezienie wspólnej drogi stoi pod znakiem zapytania.

Moja ocena "Solo":

Powieść mnie zaskoczyła. Ciekawe poplątanie losów bohaterów, które sprawiło, że nie mogłam się oderwać od książki. Oczywiste relacje coraz bardziej się komplikowały, a niejasności rzucały cień na szczerość bohaterów. Ciekawy pomysł na książkę, a fakt, że to powieść debiutancka, pokazuje, ze mamy w Polsce zdolnych ludzi. 

Książkę polecam nie tylko czytelnikom w wieku 20+, bo sama też w niej znalazłam wiele ciekawych wątków. 

Komentarze

  1. Zaciekawiłas mnie Anetko, musze poszukac ksiazeczki. Można będzie porównać ze swoimi przeżyciami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer