CYKL "PIĄTEK Z CYTATEM"

Udało mi się znaleźć kilka cytatów pochodzących z powieści "Finezja uczuć" i "Szukając szczęścia", które wydają mi się na tyle ciekawe, że chciałabym się nimi podzielić, dlatego wymyśliłam cykl: "PĄTEK Z CYTATEM". Co tydzień oczywiście w piątek będę zamieszczać kolejne cytaty na facebooku, a już dziś wszystkie propozycje znajdziecie w tym miejscu. 

Każda z myśli zestawiona jest ze zdjęciem miejsc, które udało mi się odwiedzić, więc mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu. A jeśli tak, to będę szczęśliwa, jeśli nadacie tym cytatom szeroki obieg i przyczynicie się do ich rozpowszechniania wśród swoich bliższych i dalszych znajomych. Ciekawa jestem odzewu i już nie mogę się doczekać piątkowych wieczorów :)



   

   

   

   

                                


                        





Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer