SPOTKANIE W ŚWIECIE MOLA KSIĄŻKOWEGO

W grudniu 2015 roku, zaraz po premierze powieści "Szukając szczęścia", zostałam zaproszona do Radia Sochaczew, które objęło powieść swoim patronatem medialnym i gościłam w programie "Świat Mola Książkowego", gdzie udzieliłam wywiadu. 

Było to ciekawe doświadczenie, bo kiedyś przez kilka miesięcy odbywałam praktykę w tym radiu, zatem był to swoisty powrót do przeszłości. Wówczas wybrałam inny kierunek pracy zawodowej, ale miło mi było znowu zasiąść w fotelu ze słuchawkami na uszach i przed mikrofonem. Towarzyszył mi dreszczyk emocji...

Autorką programu jest p. Izabela Goryniak, która stwarzając ciepły klimat dla rozmowy, stawiała przede mną różne, czasem dość zaskakujące pytania.  Wywiad podzielony jest na dwie części. W pierwszej - rozmawiamy o "Finezji uczuć", rzeczywistości, którą opisuje i kontrowersjach, jakie jej towarzyszą. Druga część poświęcona jest powieści "Szukając szczęścia", w której bohaterowie zmagają się z różnym, czasem skrajnymi emocjami w kryzysowych sytuacjach, w jakich stawia je codzienne życie.

A to jak sobie poradziłam z wszystkimi pytaniami, możecie sprawdzić sami. Zapraszam.


Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer