ZAPOWIEDŹ PREMIERY

Niedawno pisałam, że dwie moje powieści leżą na biurku wydawcy w oczekiwaniu na decyzję. I co się okazało? Decyzja wreszcie zapadła i rozpoczęły się prace nad okładką (jak wspominałam w poprzednim poście, uwielbiam te chwile niepewności i oczekiwania na to, jaki będzie efekt końcowy). 

A oto ich rezultat końcowy:


Już niedługo ruszają prace nad korektą i redakcją tekstu, wiec wszystko wskazuje na to, że zaraz po wakacjach będzie miała miejsce premiera "Odroczonych nadziei". Do tego czasu postaram się Wam przybliżyć postać Aldony, głównej bohaterki.

Chętnie przeczytam Wasze komentarze na temat okładki. Może uda się wykorzystać je przy projektowaniu kolejnej :)

Komentarze

  1. Moje zdanie już znasz. Okładka książki cudowna i przykuwająca wzrok, a jej zawartość... brak mi słów, aby to opisać. To trzeba przeczytać! :) Gratuluję kolejnego sukcesu, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer