DRUGI FRAGMENT PREMIEROWEJ POWIEŚCI PT.: "ODROCZONE NADZIEJE"

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim fragmentem bloga pisanego przez Aldonę, która jest bardzo zżyta z młodszą siostrą, może dlatego, że jako jedyna z rodziny jest jej życzliwa. To się jednak zmienia, gdy Aldona wyjeżdża na studia do Krakowa.

Czy Aldona zdoła odzyskać miłość i zaufanie młodszej siostry - Lidki?

FRAGMENT II
www.odroczone.nadzieje.blog

ALIENACJA
Czy jesteśmy tylko sumą przypadków? Jeśli tak, to ja skupiam w sobie szczególnie dużo różnych przypadków...

Kiedyś pragnęłam, żeby wszyscy ludzie wokół mnie byli szczęśliwi - to chyba dziecinna naiwność kazała mi wierzyć, że jest to możliwe. Nie liczyłam godzin ani pieniędzy, żeby pomóc innym. Nigdy jednak nie zdobyłam się na refleksję, bo przecież może oni wcale tego nie chcieli. Może oczekiwali czegoś innego, a ja narzucałam im swoją wolę? Nie wiem... To nie są łatwe tematy, a ja nie jestem na tyle otwarta, aby o nich mówić...

Dzisiaj samotność boli inaczej, niż wtedy, gdy człowiek jest młody. A może po prostu przyzwyczaiłam się do niej i traktuję ją jak przyjaciółkę, która towarzyszy mi od lat, pokazując różne oblicza ludzkiego życia. Próbowałam. Wiele razy próbowałam, ale niełatwo jest posklejać ludzkie uczucia. Nigdy tak naprawdę nie zrozumiałam, gdzie popełniłam błąd i dlaczego byłam przez tyle lat karana.

Czas mija, a ja staję się coraz bardziej skostniała. Targa mną obojętność, która za wszelką cenę chce zawładnąć moim sercem. Nie zgadzam się na to, ale nie mam już siły walczyć i prosić o kolejną szansę na rozmowę...

17 listopada 2014 r.

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer