DO BOJU POLSKO!... ALE BEZE MNIE

Zgodnie z regułą, jakiej przestrzegam, najpierw sprawdź na własnej skórze, potem oceniaj, w tym tygodniu wybrałam się na mecz polskiej reprezentacji i jak się okazało, było to dla mnie nie lada wyzwanie...

Znalezione obrazy dla zapytania football match wallpaper
Może piłka nożna nie należy do moich ulubionych dyscyplin sportowych, ale czasem lubię obejrzeć mecz transmitowany przez telewizję. Nieraz trudno mi zrozumieć komentatorów i ich żargon, ale tłumaczę to tym, że jestem laikiem w materii sportu, więc pewnie dlatego niektóre konstrukcje zdań czy soczyste porównania wprawiają mnie w osłupienie. W związku z tym postanowiłam sprawdzić u źródła, jak można bawić się na meczu.

Tłum podrywających się z miejsc kibiców reagujących na każde uderzenie piłki, która zmierzała w stronę bramki. Krzyki i wyzwiska w stronę piłkarza, który nie trafił do bramki czy bramkarza, który przepuścił gola. Cieknące po schodach piwo rozlane przez dobrze "zawianego" kibica, choć dach stadionu był zamknięty. Oto, co kompletnie pozbawiło mnie chęci kolejnej eskapady na mecz piłkarski. 

Głos komentatora w każdej chwili można wyciszyć, wulgarnie zachowujących się pseudokibiców zdecydowanie, nie...

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer