MOJE AKTYWNE LENISTWO...

W zasadzie moje pisanie wyrosło na kanwie czytania książek. To jest to, co uwielbiam robić w wolnych chwilach.

Od czasu do czasu lubię przeczytać jakiś kryminał. Co mnie w nich pociąga? To proste - uwielbiam szukać podejrzanych. Podążam ścieżkami wyznaczonymi przez autora, ale wciąż wnikliwie obserwuję wszystkich bohaterów i żadnemu nie ufam.

Lubię też czytać fabularyzowane biografie. Irving Stone zauroczył mnie "Udręką i ekstazą", w której pochylił się nad losami nieprzeciętnego artysty, jakim był Michała Anioł. To właśnie dzięki temu sięgnęłam po kolejną powieść tego autora, która na długo pozostanie w mojej świadomości, a mowa o Vincencie van Goghu. Ostatnio skończyłam czytać biografię Zygmunta Freuda. Te teksty stają się dla mnie inspirację, dlatego przywołuję je, pisząc kolejne powieści. Z nich też pochodzą cytaty, które umieszczam w swoich książkach.

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer