niedziela, 18 czerwca 2017

OGRÓD RÓWNA SIĘ ODPOCZYNEK?

Oprócz pisania i czytania książek uwielbiam przyrodę, dlatego każdą wolną chwilę spędzam wśród zieleni. 

Kocham kwiaty, dlatego wciąż przekopuję mój ogródek i każdego roku organizuję go na nowo, może nie do końca, ale zawsze mam w nim coś do zrobienia. 







Wówczas najlepiej odpoczywam psychicznie, a poza tym mam czas, by spokojnie wszystko sobie poukładać w głowie, by siadając do pisania nie zastanawiać się nad tym, co chcę opowiedzieć. 


Uwielbiam słodki zapach kwiatów i zieleń trawnika, po którym często chodzę boso.  To jest prawdziwa wolność, która mnie uskrzydla...

1 komentarz:

  1. Również lubię zieleń. Na kwiatach co prawda nie znam się za dobrze, jednak przebywanie wśród zwierząt uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)