OGRÓD RÓWNA SIĘ ODPOCZYNEK?

Oprócz pisania i czytania książek uwielbiam przyrodę, dlatego każdą wolną chwilę spędzam wśród zieleni. 

Kocham kwiaty, dlatego wciąż przekopuję mój ogródek i każdego roku organizuję go na nowo, może nie do końca, ale zawsze mam w nim coś do zrobienia. 







Wówczas najlepiej odpoczywam psychicznie, a poza tym mam czas, by spokojnie wszystko sobie poukładać w głowie, by siadając do pisania nie zastanawiać się nad tym, co chcę opowiedzieć. 


Uwielbiam słodki zapach kwiatów i zieleń trawnika, po którym często chodzę boso.  To jest prawdziwa wolność, która mnie uskrzydla...

Komentarze

  1. Również lubię zieleń. Na kwiatach co prawda nie znam się za dobrze, jednak przebywanie wśród zwierząt uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer