COŚ O MNIE...

Właśnie zakończył się konkurs na blogu Nietypowe recenzje i jako, że dotyczył on moich książek, to organizatorka poprosiła, bym też coś napisała. Cóż było robić? Musiałam działać ;)

Wybrałam dwa zadania:

1. ZOSTAW WIADOMOŚĆ:

Jestem sumą myśli, przeżyć i emocji…

2. WYŚLIJ WIDOKÓWKĘ:

Kiedy rankiem otwieram oczy, budzi mnie świergot ptaków albo bitwa kawek na dachu mojego domu. Wtedy myślę, że to najlepsze miejsce, jakie mogłam wybrać do zamieszkania. Spokój, zapach łąki i cichy szelest liści. Leniwy poranek mógłby trwać w nieskończoność, jednak obowiązki wzywają…

Wyglądam przez okno i widzę łąkę falującą czerwienią. Od razu chce się żyć. Zasiadam na tarasie z filiżanką gorącej kawy i zaczynam się zastanawiać, czy potrzeba czegoś więcej do szczęścia. Chyba mogłabym tak trwać w nieskończoność…

Czasem trochę mnie drażni brak chodnika czy tylko jeden sklep w najbliższej okolicy, ale co tam, cisza jest bezcenna…

Niestety już niedługo koniec tej sielanki, bo tuż za oknem mam mieć… lotnisko!

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer