G. GARGAŚ W MIŁOSNYM RYTMIE...

To chyba ostatnia recenzja video nagrana w tak sprzyjających warunkach pogodowych. Rzeczywiście trochę to trwało, zanim film o książce Gabrieli Gargaś pt.: Trudna miłość został zmontowany (nastolatkowie (montażyści) bywają kapryśni i zapominają o obietnicach złożonych biednej, utyranej matce ;) ). 

Póki co za oknem zimno, szaro i ponuro, więc mój videocast (chyba dobrze go określiłam) świetnie nadaje się do tego, by przypomnieć sobie minione lato, ciepło promieni słonecznych prześlizgujących się po naszych ciałach, zapach wiatru i elektryzujący szum liści...

Rozmarzyłam się, ale przy takiej scenerii nie mogło być inaczej :) 

Tradycyjnie czekam na wasze komentarze :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer