DRUGIE URODZINY :)

Mój blog właśnie dzisiaj obchodzi swoje drugie urodziny, stąd ten post.

Na początku w ogóle nie sądziłam, że blog jest mi do czegoś potrzebny. Szczytem moich osiągnięć było założenia konta na Facebooku. Wcześniej uważałam, że jest mi ono do niczego niepotrzebne (teraz wiem, że to byłby największy błąd).

Nie miałam pojęcia, jak się prowadzi blog, co na nim pisać i jak to publikować, czyli sprawy techniczne. Tutaj z pomocą przyszła mi Krysia z Literackiego świata Cyrysi. Niemal poprowadziła mnie za rączkę, zdradzając wszystkie "tajniki" Bloggera, a że nie lubię być bezradna, to szybko zakasałam rękawy i zaczęłam działać. Później pomagała mi Klaudia z Nowych Horyzontów, która ma fantastyczny dar komponowania  pięknych grafik i nieraz podpowiadała mi, jak stworzyć coś wyjątkowego. Ostatnio pod tym względem bardzo mnie wspiera Hania z Nie oceniam po okładkach. Dziewczyny dziękuję Wam za poświęcony czas i zaangażowanie :)

Co do tematów, to również nie wiedziałam, o czym pisać, bo dopiero zaczynałam wydawać książki i nie miałam wielu materiałów. Trochę szłam na żywioł, czyli wrzucałam posty o tym, co dotyczyło książek, które aktualnie pisałam. Nie wiem, czy było to interesujące dla Czytelników, bo rzadko kiedy ktoś komentował, o czym bardzo marzyłam. To byłaby dla mnie wskazówka, czy zmierzam w dobrym kierunku. 

Z czasem zaczęłam dzielić się swoimi przemyśleniami i opiniami na temat przeczytanych przeze mnie książek. Teraz z perspektywy czasu wiem, że to był przełom w moim blogowaniu, bo mogłam się otworzyć, przełamać opory i zacząć wyrażać to, co myślę i czuję.

Po dwóch latach wiem, że...
1. lubię pisać krótkie, treściwe posty;
2. chcę pisać to, o czym sama chciałabym przeczytać u innego autora na blogu;
3. poszukuję inspiracji w komentarzach moich Czytelników;
4. marzę o tym, by Czytelnik do mnie wracał;
5. zrobię wszystko, by blog istniał jak najdłużej :)

Komentarze

  1. Aneta gratulacje i więcej wpisów, koleżanka ze szkolnej ławki SzP 8

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech sie szczesci i niech sie rozwija Niech grono urośnie takich kibiców bloga by była tu siła Co w dobrym wspierają i kiedy trzeba iskierkę radosci , porady dają Gratulacje i kolejnych pieknych sukcesów w prowadzeniu bloga Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer