"PRAGNIENIOM ELŻBIETY" PATRONUJĄ...

Patron to bardzo ważne ogniwo w łańcuchu, jaki stanowi promocja książki. To osoba, która staje się pośrednikiem między autorem a Czytelnikiem. Musi wyczuć potrzeby tego ostatniego,  ale jednocześnie umieć i chcieć rozmawiać autorem...

PATRONI MEDIALNI PRAGNIEŃ ELŻBIETY















Mam dużo szczęścia, jeśli chodzi o osoby patronujące moim książkom. Zazwyczaj świetnie się dogadujemy w sprawach zawodowych. Lubię współpracować z osobami, które angażują się w to co robią i w sposób odpowiedzialny podchodzą do zadań. Doceniam każdą napisana recenzję, bo sama mam świadomość, ile to wymaga pracy i poświęcenia czasu. Nie gniewam się, gdy ktoś dostrzega moje potknięcia, bo zakładam, że ma dobra wolę i robi to po to, żebym mogła doskonalić warsztat. 

Oczywiście zdarzyło mi się poznać też patronów, dla których byłam jedynie epizodem czytelniczym i po zamieszczeniu recenzji i zorganizowaniu obowiązkowego konkursu nigdy więcej się do mnie nie odezwali. Rozumiem, że taki mają styl pracy. Trudno.

Dzisiaj jednak bardzo się cieszę, że mam wokół siebie osoby, dla których zarówno Czytelnik, jak i autor są najważniejsi i właśnie na nich skupiają swoją uwagę.  

Komentarze

  1. Muszę przyznać strasznie, że zazdroszczę osobom, które mają możliwość recenzowania Pani książek. Uwielbiam je czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba coś na to poradzić. Może jest szansa na współpracę:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer