"NIE MÓW NIKOMU" H. COBEN - SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Lubicie tajemnice? Ja lubię, ale tylko takie, które szybko się wyjaśniają, a do tego jest dreszczyk emocji i tajemniczości. Chyba właśnie za to polubiłam książki Cobena i systematycznie do nich powracam. 


NIE DOTRZYMAM SŁOWA I POWIEM WSZYTSKIM


Subiektywnie o konkurencji - recenzja Aneta Krasińska










Coben znowu mnie miło zaskoczył. Ale czy może być inaczej, gdy stoi za tobą tłum agentów, redaktorów, którzy służą radą i wsparciem. Szkoda, że w Polsce jeszcze do tego nie doszliśmy i autor jest pozostawiony sam sobie, a kiedy dochodzi do ściany, to bije w nią głową i nie wie, jak wybrnąć z impasu... Cóż do wszystkiego trzeba dojrzeć. Może kiedyś nasz rynek wydawniczy podąży tym tropem.

Tajemnice niszczą każdy związek?

Nie mów nikomu to świetny kryminał, w którym nie ma nic oczywistego i za każdym rogiem czai się niespodzianka. Szanowany lekarz cierpi po stracie żony i choć minęło osiem lat, nie ułożył sobie na nowo życia. Miłość była dla niego napędem do działania, a wraz ze śmiercią żony stracił zapał. Wspomina swoją największą miłość i z czasem zaczyna się zastanawiać, czy przypadkiem nie popadł w obłęd. David Beck sam zaskoczony jest tym, co potrafi zrobić, by wyjaśnić tajemnicę śmierci swej ukochanej. Siła miłości zmusza go do walki z silnym przeciwnikiem, który nie przebiera w środkach.


Moja opinia:

Powieść kryminalna, ale ze wspaniale nakreślonym wątkiem miłosnym, który determinuje Davida Becka do działania. Nie jest to przesłodzona powieść, w której zbędny potok słów przytłacza akcję i za to cenię Cobena. Każde słowo ma sens i celowość. To książka przy której straciłam poczucie czasu i odleciałam dosłownie i w przenośni. A kiedy już wylądowałam, chciałam więcej...

Macie autorów, po których książki sięgacie w ciemno? 

Komentarze

  1. Ja po tego autora sięgam w ciemno i nigdy się nie zawiodłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mów nikomu to największy hicior Cobena i moim zdaniem najlepsza książka autora. Czytając ją miałam ciarki na plecach. W ciemno czytam tylko książki mojej ulubionej autorki Tess Gerritsen (polecam szczególnie cykl Rizzoli&Isles). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam prawie całą serię Tess Gerritsen, bo rzeczywiście ciekawie pisze i to właśnie dzięki niej pokochałam kryminały :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kiedś Kinga, teraz przerzuciłem sie na polskie pisarki. Jednej z nich porobię zdjecie 8 września na ślibie. Z druga spotk sie 26 wrzesnia w empiku/Manufaktora/ pozdrawiam Anetka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer