"OSZUKANA" CH. LINK - SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Kolejny kryminał Charlotte Link, który trafił w moje ręce, towarzyszył mi w czasie pobytu w Czarnogórze. Czy zdołał choć trochę osłodzić mi wyjazd?

CZY MOŻNA DAĆ SIĘ OSZUKAĆ? 




Akcja powieści rozgrywa się w Wielkiej Brytanii i autorka dość szczegółowo opisuje tamtejsze krajobrazy, które stają się tłem dla tragicznych wydarzeń. Główna bohaterka Kate Linville wraca do domu rodzinnego, w którym kilka tygodni wcześniej tragicznie zginął jej ojciec. Bohaterka zachowała w pamięci wyidealizowany obraz ojca. Niestety wychodzą kolejne fakty z życia mężczyzny, który okazuje się kimś innym niż sądziła jego córka. Ostatecznie jednak udaje jej się rozwikłać zagadkę śmierci ojca i dwóch bliskich mu osób.

Moja opinia o Oszukanej:

Powieść dość obszerna z licznymi opisami krajobrazu. Zdarzają się powtórzenia tych samych informacji, co mnie denerwuje, bo po co zakładać, że czytelnik nie pamięta, co było napisane kilka stron wcześniej. Innych minusów nie odnotowałam. Książka ciekawa. Dobrze skrojona intryga i ciekawie wpleciony wątek poboczy, który celowo ma zmylić czytelnika, a to ogromny plus. Bohaterowie realistycznie nakreśleni wzbudzają emocje i zachęcają do opowiedzenia się po którejś stronie. Książka warta przeczytania. 

Znacie inne książki tej Ch. Link, które wato przeczytać?

Komentarze

  1. Ja swoją przygodę z Charlotte Link zaczynałam wielokrotnie i kończyłam zazwyczaj po około 50 stronach. Mimo wielu pochlebnych recenzji i rekomendacji ze strony zaprzyjaźnionej bibliotekarki, książki autorki wydają mi się cały czas takie jakieś ciężkie i przytłaczające. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ze względu na rozległe opisy, które ja pomijam, bo nie są mi do niczego potrzebne, ale resztę akceptuję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer