"NADZIEJE OLGI" POLECAJĄ...

Rekomendacja powieści to duża odpowiedzialność, bo łatwo narazić się tym na krytykę niezadowolonych Czytelników czy kolegów/koleżanek po piórze. Dlatego zawsze jestem ogromnie wdzięczna osobom, które poświęcają swój czas i ogromne chęci, aby napisać kilka słów o mojej książce. 

REKOMENDACJE










Pewnie myślicie, że autor ustala z osobą piszącą rekomendację, co chciałby przeczytać o swojej książce? Otóż mylicie się. Do końca nie mam pojęcia, co zostanie zamieszczone na okładce przez wydawnictwo. Może to trochę niebezpieczne, bo nigdy nie wiadomo, czym może zaskoczyć autor opinii, ale to tylko dodaje pikanterii i wprowadza dodatkową adrenalinę. 





Dlatego korzystając z okazji bardzo dziękuję Edycie Świętek, która przeczytała wszystkie części sagi "Małe tęsknoty", Krysi Meszce towarzyszącej mi od chwili wydania mojej pierwszej książki i Dorocie Lińskiej - Złoch, z którą w tym samym czasie zaczynałyśmy przygodę z książkami (ja jako autorka, Ona jako blogerka).

KOCHANE - JESTEŚCIE WSPANIAŁE I DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERDUCHA!


Komentarze

  1. Świetne recenzje dostałaś , już nie mogę się doczekaś dalszych losów kobiet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mnie to cieszy, bo mówi mi o tym facet!!! Tym samym obalasz mit o literaturze dla kobiet :) Nie rozumiem, skąd te podziały i czemu mają służyć. Sama czytam kryminały i sensację. Czy to znaczy, że mam w sobie pierwiastek męski?

      Usuń
    2. Pewnie tak Anetko. My mamy coś z was, wy z nas. Odrobine.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer