"GDY OPADŁY EMOCJE" - KULISY PISANIA


Akcja powieści Gdy opadły emocje toczy się podczas spotkania z okazji dwudziestolecia matury. Takie spotkania klasowe to czas wspomnień. Czasem dobrych, lepszych, a czasem przykrych...

SPOTKANIA PO LATACH BYWAJĄ TRUDNE




Miałam to duże szczęście, że żyłam w czasach, kiedy, żeby z kimś porozmawiać, trzeba było się spotkać. To z jednej strony trochę utrudniało kontakty, ale jednocześnie sprawiało, że te tworzące się więzy stawały się o wiele bardziej trwałe. Pamiętam prywatki, które spontanicznie organizowaliśmy. A później nastała era osiemnastkowych przyjęć, na których naprawdę świetnie się bawiliśmy. To były niezapomniane chwile, do których często powracam we wspomnieniach.

Jak sądzicie, pracowici i solidni znajdują pracę w której spędzać będą długie godziny w pocie czoła, a "wygadani" i cwani znajdą sobie ciepłe posadki, gdzie dużo się gada, a mało robi?

Dokładnie tak skonstruowany jest świat i w ten sposób pokazuję bohaterów powieści Gdy opadły emocje. Za chwilę będą obchodzić czterdzieste urodziny. To wiek, gdy coś już osiągnęli zawodowo i prywatnie. Zazwyczaj ci, którzy dużo krzyczeli, ale wysługiwali się innymi, nadal to robią i dość dobrze na tym wychodzą. Pytanie, jakimi są ludźmi i czy potrafią sobie spojrzeć w twarz? Najczęściej jednak potrafią, bo nie dostrzegają w swoim zachowaniu niczego niewłaściwego, a jeśli jeszcze w młodości było to zachowanie akceptowane przez ich rodziców, to w ogóle nie ma o czym mówić.




Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie i dopisuje do listy :)
    Wiek podobny, może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wiele nas łączy (w tym również podróżowanie)

      Usuń
  2. Interesująco się zapowiada, ciekawa jestem ciągu dalszego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący opis. Poczekam jeszcze na Twoją opinię :) Wtedy zadecyduje czy po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam na półce, zakupiłam i czeka :) jak skończę z obecnie czytaną to po nią sięgnę, bo bardzom ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się świetnie! Czekam na więcej 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneta, chyba trzeba przygotować oddzielną półkę na Twoje książki :)
    p.s. biblioteczka już się tworzy, więc "zamieszkasz" z nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo ciekawie. Powieści obyczajowe rzadko kiedy mi się podobają, ale zapowiedź mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo również w obyczajówkach szukam czegoś więcej. Mam nadzieję, że dasz się skusić i sięgniesz "na przełamanie" :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer