PIĄTEK Z CYTATEM - MASKA

Maski i owszem są piękne i dodają tajemniczości, ale osobiście uwielbiam je oglądać w teatrze lub na festiwalu w Wenecji (występy na żywo jeszcze przede mną). W życiu ponad wszystko cenię szczerość, nawet jeśli wiąże się z cierpieniem. 

CZYM JEST ŻYCIE W MASCE?










Emil - bohater powieści Gdy opadły emocje wyjechał na drugi kraniec świata i to właśnie w Australii zaczął na nowo układać swoje życie. Zdobył wykształcenie i powoli, choć systematycznie piął się po szczeblach kariery. Praca wypełniała mu większość czasu. 

Nie chciał, a może nie potrafił nawiązać bliższych relacji z kobietami. Wreszcie jednak los podjął za niego decyzję, ale jak można cieszyć się ze związku, w którym trudno o szczerość...

Co częściej wybieracie: piękną maskę czy brzydką prawdę?

Komentarze

  1. Zawsze chcę mówić prawdę, choć czasem niestety muszę dokonywać wyboru. Czy aby prawda nie porani drugiego człowieka. Zdarza się, że wolę nic nie powiedzieć niż skłamać. Tak było w odniesieniu do mojej Mamy. Byłam targana emocjami. Co zrobić. I milczałam niosąc na barkach prawdę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer