POLECAJKA OD "KOCIEGO CZYTANIA"

Dzisiaj wyjątkowy post, bo pochodzi z bloga Kocie czytanie i jest to pierwsza recenzja mojej najnowszej powieśći Gdy opadły emocje, a że opinia wzbudza emocje, to postanowiłam Wam przytoczyć fragment. 

PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY




"Muszę Wam się przyznać, że książka ta stała mi się w pewnym sensie bardzo bliska i pomogła mi spojrzeć z dystansem, bez emocji, także na moją przeszłość, a tym samym, wiele przemyśleć i uporządkować, przede wszystkim wewnątrz siebie.


Zapewne teraz, zastanawiacie się dlaczego, ale o tym opowiem Wam już za chwilę.
Najpierw pozwólcie, że zaproszę Was do swego rodzaju wehikułu czasu, który przeniesie nas do lat, kiedy byliśmy licealistami.

Dla wielu z nas, czasy liceum kojarzą się z budowaniem przyjaźni nierzadko na całe życie, pierwszych uczuciowych uniesień i pięknych miłości. Wówczas żyjemy w przekonaniu, że cały świat stoi przed nami otworem i tylko my decydujemy o tym, jakich wyborów dokonamy i jak będzie wyglądała nasza przyszłość. To czas decyzji, które często mają wpływ nie tylko na nasze teraz, ale również, a może przede wszystkim na nasze kiedyś. "

Tekst zaczerpnięty ze strony www.kocieczytanie. Tam też znajdziecie całą recenzję. Gorąco polecam.

Na blogu Kocie czytanie jest też konkurs, w którym do wygrania powieść Gdy opadły emocje. Powodzenia!




Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer