KONKURS Z AUDIOBOOKIEM "W SIECI UCZUĆ"

Na szczęście pogoda nieco się uspokoiła, więc i pisanie idzie mi łatwiej. Mam nadzieję, że Wam też łatwo pójdzie z zadaniem konkursowym, do którego Was zapraszam. 

KONKURS 


Aby wziąć udział w konkursie, należy napisać w komentarzu pod tym postem, 
dlaczego chcesz wygrać audiobook W sieci uczuć skomentować dowolny post z mojego bloga. 

Miło mi będzie, jeśli polubicie mój profil na FB AnetaKrasińska - profil autorski

i dołączycie do mojej grupy AnetaKrasińska - spotkania przy literaturze.

Nagrodą w konkursie jest audiobook W sieci uczuć ufundowany przeze mnie.

Wygrywa osoba, której odpowiedź uznam za najciekawszą.


Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest autorka powieści.
2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest uzasadnienie, dlaczego warto wygrać audiobook W sieci uczuć i skomentować inny - dowolny post z mojego bloga.
3. Konkurs trwa od 28 czerwca 2019 r. do 29 czerwca 2019 r. do godz. 23.59
4. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi do 30 czerwca 2019 roku.
5. Nagrodą jest audiobook W sieci uczuć Anety Krasińskiej.
6. W konkursie mogą brać udział wszyscy pełnoletni zainteresowani posiadający adres zamieszkania w Polsce.
7.  Uczestnik akceptuje regulamin konkursu.
8. Uczestnik w swojej odpowiedzi konkursowej nie narusza praw autorskich osób trzecich.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Biorąc udział w konkursie, uczestnik zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych (zgodnie z ustawą z dm. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926, z późn. zm.) wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu i przesłania nagrody. Po wysłaniu nagrody dane nie są przechowywane.
12. W kwestiach nieuregulowanych tym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Komentarze

  1. Chętnie odsłucham powieść, Gdyż uwielbiam słuchać audiobooki jadąc autobusem lub tramwajem do pracy. Słucham też na spacerach z psioną. Druga sprawa to tematyka jaką porusza pisarka, pisze o życiu każdego z nas , lecz tematy przez nią poruszane są często skrajne lub takie zamiatane pod dywan. Z tego powodu jej książki są bardzo ciekawe , widzi sprawy których często nie zauważamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wygrać ponieważ tematy, które porusza Pani w swoich książkach są mi bliskie. Ostatnio byłam tak chora, że o czytaniu nie było nawet mowy i przyznam się szczerze, że wtedy pierwszy raz pomyślałam, że audiobooki to jednak dobra rzecz. Bardzo lubię tradycyjne książki, lubię książkę przytulić, pogłaska po okładce i patrzeć na moją biblioteczkę dlatego nie mam ani jedego audiobooka. Ale wtedy tak źle się czułam, że tylko leżałam. Gdybym miała audiobooka to mogłabym leżeć z zamkniętymi oczami i słuchać. Nawet przecież mogłabym słuchać opowieści sprzątając czy zamykając dary lata w słoiki. Nie ukrywam, że lubię pani pióro i jestem pewna, że "W sieci uczuć" przypadnie mi do serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałbym wygrać ponieważ opisy pani książek mnie zafascynowały :) Są o prawdziwym życiu o problemach które są blisko nas a których nie raz nie dostrzegamy.Generalnie jestem miłośniczkę tradycyjnych książek,nigdy nie miałam audiobooka.Może jednak miło będzie posłuchać dobrej książki np gotując obiad lub prasując ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za możliwość poznania pani od strony literackiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy żadnego audiobooka, zawsze wybierałam wersję papierową, to byłoby miłe doznanie posłuchać jak ktoś przeczyta i pokaże inne emocje poprzez swój głos. Może odnajdę coś innego w historii Kamili, którą już znam. To będzie niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer