"SEDNO ŻYCIA" K. KIELECKA - SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Wakacyjna lektura powinna być lekka i przyjemna, żeby się nie zmęczyć i dodatkowo nie spocić przy czytaniu. Wybierając książkę Katarzyny Kieleckiej, nie miałam pojęcia na co się piszę...

EMOCJONALNY ROLLERCOASTER 



Wiecie, że piszę książki obyczajowe, zatem ciekawi mnie, co w trawie piszczy. Lubię poznawać pióro innych autorów. Powieść Sedno życia zaskoczyła mnie pod wieloma względami i muszę się tym z Wami podzielić. 

Bardzo spodobał mi się sposób narracji. Autorka nie koloryzuje rzeczywistości i w związku z tym pisze takim językiem, jakim na co dzień się posługujemy. Pełno w nim barwnych, czasem humorystycznych porównań czy dialogów. Dzięki temu akcja płynie wartko i ani się obejrzałam, a przeczytałam ponad 400 stron. 

Sama historia głównej bohaterki wiele razy przyprawiła mnie o palpitacje serca. Nieoczekiwane zwroty akcji i nacisk na towarzyszące bohaterom emocje odcisnęły na mnie swoje piętno. Pisząc, nie skupiam się na opisach, ale w tym przypadku bardzo je doceniam  i przyznam, że żadnego nie ominęłam. Może dzięki temu poczułam wewnętrzną więź z Edytą vel Baśką. Bohaterka mocno zwichrowana emocjonalnie, ale bardzo realna w swoich działaniach i sposobie myślenia. 


Powieść Sedno życia w mojej ocenie: 

Książka mnie pochłonęła i to od pierwszych stron. Wywołała we mnie burzę emocji, której nie był w stanie ukoić wakacyjny szum fal. To niesamowite czytać historię, kiedy ma się wrażenie, że bohaterowie są namacalni i stoją niemal tuż obok. Bardzo im kibicowałam i wierzyłam w Happy End, ale czy się nie rozczarowałam? Tego nie zdradzę.

Polecam Wam powieść, jeśli lubicie emocjonalny rollercoaster. 

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawcy z Wydawnictwa Szara Godzina. 

Komentarze

  1. Mam przyjemność być ambasadorką tego tytułu. Również gorąco polecam wszystkim tę książkę. Historia mocno chwyta za serce.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer