KIM JEST EMIL?

"Budując" postać Emila, miałam na celu pokazanie mężczyzny z krwi i kości. Takiego, co to nie boi się przyznać do błędów i staje twarzą w twarz z konsekwencjami, ale też nie wstydzi się pokazać, że cierpi i potrzebuje wsparcia. Czy mi się udało? Na to pytanie to Wy musicie mi odpowiedzieć.

O MOJEJ PRZYJAŹNI Z EMILEM



Emil przejmuje stery i stawia wszystko na jedną kartę, chce bowiem wyjaśnić tajemniczą śmierć Roberta. Dopiero teraz czuje, że jest gotów zagłębić się w swojej świadomości, by odszukać odpowiedzi na wiele nurtujących go przez lata pytań. Nie przebiera w środkach, by osiągnąć cel. Nawiązuje kontakt z hipnotyzerem, który pomaga mu powrócić do czasów licealnych. Kolejne tropy wiodą go do Polski. Tu jednak komuś bardzo zależy na tym, by wszystko pozostało jak dawniej.

Może Was rozczaruję, ale Emil to postać wyimaginowana i nie ma odpowiednika w rzeczywistości. Mam jednak nadzieję, że polubicie go i ani przez chwilę nie zwątpicie w jego realizm.

Komentarze

  1. Niedługo będę czytała wygraną u kociegoczytania książkę Pani autorstwa pt. "Gdy nadeszło życie". Jestem ogromnie ciekawa, mam nadzieję, że zostanę na dłużej z Pani narracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję. Pozdrawiam serdecznie i czekam na opinię o książce :)

      Usuń
  2. Zainteresowałam się tym Emilem. Słowo daję 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego sobie gość ;) Trochę pokiereszowany emocjonalnie, ale cóż... życie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer