"GDY POWRÓCIŁ SPOKÓJ" - PODZIĘKOWANIA

Każdy autor potrzebuje wsparcia, wiary w jego siły i mobilizacji do pracy. Premiera książki to zwieńczenie mojego trudu, ale też chwila na uśmiech do osób, które na co dzień stoją za moimi plecami i dotychczas nie miałam okazji im podziękować. 

SŁOWO OD AUTORKI



Właśnie oddaję w Wasze ręce trzecią część trylogii z Żyrardowem w tle, którą pisałam przez ponad rok. W tym czasie wiele spostrzeżeń, które miałam na temat miasta udało mi się przelać na papier i choć wszyscy bohaterowie są fikcyjni, to starałam się, aby tło wyglądało jak najbardziej realnie.

Każda z części trylogii jest nieco inna, dlatego wierzę, że każdy, kto po nią sięgnie, znajdzie coś dla siebie.

Serdecznie dziękuję za wsparcie wszystkim Ambasadorom, z którymi współpracowałam w czasie promocji trzech powieści. Usłyszałam wtedy wiele cennych wskazówek. Obiecuję, że wszystkie wykorzystam w pracy nad kolejnymi książkami.

Kłaniam się nisko Justynie Nosal – Bartniczuk, która dokonała redakcji całego cyklu i czujnym okiem wychwyciła każdą nieścisłość. Podziwiam skrupulatność, która jest niezbędna, by trylogia zachowała sens.

Z całego serca dziękuję moim wiernym Czytelnikom: Elizie Janczak, Annie Kieliszek, Marianowi Kluka. To Wasze opinie i codzienne wsparcie motywuje mnie do pisania.

Bardzo dziękuję!

Komentarze


  1. Dzięki Anetka że na coś się przydaje i moja opinia jest brana jest przez Ciebie brana pod uwagę. Miło mi. Mam nadzieje, że chociaż w minimalnym stopniu pomogłem przy charakterysce męskiej postaci w twojej ksiązce oraz wsparłem przy pisaniu. Muszę przyznać że czytając trylogię, powróciły wspomnienia z mojego liceum, spotkania po latach co prawda nie było, bo było to L.O. dla pracujących, chodzili do niego młodzi i starzy, policjant i zakonnica, lecz miło wspominam ten czas, zwłaszcza bal maturalny w restauracji z dansingiem i striptizem. Pożniej już nie miałem kontaktu z ąbsolwentami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer