POWIEŚĆ OBYCZAJOWA CZY SENSACYJNA?


Można odnieść wrażenie, że Gdy powrócił spokój to powieść zupełnie odbiegająca od poprzednich części cyklu. Jest wątek polityczny, nie wspominając już o śledztwie w sprawie śmierci Roberta. Czy odnalazłam się w powieściach sensacyjnych? Czy czytelnicy mogą spodziewać się, że kolejna moja powieść będzie kryminałem?

KRYMINAŁ TO PRAWDZIWE WYZWANIE



Może to dziwnie zabrzmi, ale osobiście wolę czytać powieści sensacyjne niż obyczajowe. Uwielbiam być zaskakiwana i zwodzona przez autorów. Bardzo ich cenię, bo muszą mieć ogromną wiedzę i łączyć różne epizody. To ogromny wysiłek i faktycznie czuć w czasie czytania.

Rzeczywiście, w ostatniej części trylogii pt.: GDY POWRÓCIŁ SPOKÓJ trochę zaszalałam i dałam się ponieść fantazji. To tylko namiastka powieści sensacyjnej, ale dla mnie to naprawdę duży wyczyn, więc jestem niesłychanie dumna z tej części. 

Pisanie sprawiło mi ogromną frajdę, choć wymagało uwagi i sprawnego manipulowania faktami. Ale niestety, nie byłabym w stanie napisać książki typowo sensacyjnej, więc pozostanę przy powieściach obyczajowych.

Mam nadzieję, że Was nie zawiodłam. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer