PIĄTEK Z CYTATEM - PRZYJAŹŃ

Pewnie każdy z nas przeżywał zawód i wcale mi nie chodzi o zawód miłosny. Przyjaźń jest równie ważna dla człowieka i równie boleśnie można przeżyć jej rozpad. Powiem szczerze, że klika razy "zbierałam się" po takich upadkach...

PRAWDZIWYCH PRZYJACIÓŁ...



Trudno wyobrazić sobie życie bez przyjaciół. Człowiek jako zwierzę stadne potrzebuje bliskości, ale jednocześnie czasem jego egoizm bierze górę i wtedy drogi się rozchodzą. Z doświadczenia wiem, że im człowiek starszy, tym trudniej przywiązuje się do ludzi. Na pewno jest to bardziej świadomy wybór i może dlatego tak bardzo boli, jeśli następuje koniec. 

Niby to naturalna kolej rzeczy, że na różnych etapach naszego życia towarzyszą nam inni ludzie, ale mimo wszystko osobiście nie jest mi łatwo zmieniać otaczających mnie ludzi ... 

Emil, główny bohater ostatniej części trylogii, w młodości stracił przyjaciela. Jego nagła śmierć odcisnęła się piętnem na osobowości Emila, który nigdy więcej nie znalazł nikogo aż tak bliskiego. Być może za bardzo się starał, a jak wiadomo, wtedy częściej nie wychodzi...

Więcej o Emilu i jego życiu przeczytacie w powieści "Gy powrócił spokój".

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer