"ADELA. KROK W PRZYSZŁOŚĆ" - SŁOWO OD AUTORKI

"Adela. Krok w przyszłość" to wyjątkowa książka o życiu, które zaskakuje i stawia przed nami nowe wyzwania. Czasem trudno im sprostać, ale nigdy nie można się poddawać albo czekać, aż problemy same znikną. Warto działać...




Pierwszy pomysł, który zrodził się w mojej głowie na tę powieść, dotyczył właśnie problemu osób borykających się z autyzmem. Inspiracją do podjęcia tematu stały się wykłady w czasie studiów podyplomowych z logopedii. Im więcej się dowiadywałam o tym zaburzeniu, tym czułam większą potrzebę pokazania problemu osób borykających się z autyzmem, ale również tych, którzy nimi się opiekują. Rozwój nauki pozwala nam z każdym rokiem coraz lepiej i skuteczniej pomagać osobom ze spektrum autyzmu, ale mam wrażenie, że wciąż za mało się o tym otwarcie mówi. Inność nie jest niczym złym. Wystarczy to zrozumieć…

Serdecznie dziękuję Kamilowi Pisarkowi i Monice Zawadzkiej, którzy służyli mi radą w kwestiach związanych z zaburzeniem, jakim jest autyzm. Dzięki temu mogłam napisać realistyczną powieść.

Nisko się kłaniam Agnieszce Krizel i Magdzie Hupało, które dbają o to, by w moje grupie na Facebooku Aneta Krasińska – spotkania przy literaturze wciąż było przyjemnie i dużo się działo, a ja wtedy mam czas, by pisać.

Dziękuję moim wiernym Czytelnikom, którzy dzielnie znoszą moje tematyczne fanaberie i wspierają mnie w chwilach, gdy już nie mam ochoty na nic.

Cieszę się, że mam tak wyrozumiałą rodzinę pozwalającą mi realizować swoje „literackie marzenia”.



Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer