FRAGMENT AUDIOBOOKA "ADELA. KROK W PRZESZŁOŚĆ"

 Dom dziecka nie jest miejscem, jakie którekolwiek dziecko może pokochać. Czasem jednak nie ma wyjścia i dzieci trafiają do miejsca, gdzie otrzymają wyżywienie i opiekę, ale czy mają szansę spotkać się z miłością i zainteresowaniem? 

SAMOTNOŚĆ WŚRÓD TŁUMU


Moja bohaterka - Adela trafia do domu dziecka w wieku dwunastu lat. Właśnie zaczyna dorastać, a w sylwestrową noc jej życie zmienia kierunek. Z kochanej córki staje się samotną nastolatką, którą nikt nie zajmuje sobie głowy. W domu dziecka, do którego trafia, ma być samodzielna i nie sprawiać kłopotów opiekunom mającym wystarczająco dużo własnych problemów. Sierociniec to miejsce, w którym nie ma mowy o zrozumieniu i zainteresowaniu problemami i potrzebami dziecka. Adela zostaje sama ze swoim bólem po stracie rodziców.

Pisząc tę książkę, chciałam zwrócić uwagę czytelników na problem samotności dzieci i to nie tylko w domu dziecka. Podobnie jest w sanatorium, gdy dzieci na wiele tygodni wyjeżdżają z domu rodzinnego.

Mam jednak nadzieję, że tak skrajne sytuacje zdarzają się coraz rzadziej, a dzieci pozostające w domach dziecka mają właściwą opiekę i ludzi, którzy pracują tam z potrzeby serca. Z

Zapraszam do wysłuchania fragmentu audiobooka pt.: "Adela. Krok w przeszłość" tom 1 (KLIK) i podzielenia się swoją opinią.

Komentarze

  1. Przesłuchałem fragment czytany przez Ciebie i powiem Anetko że podobało mi sìę. Głos ciekawy, intonacja świetna tak że przyjemnie się słucha. Na tle innych lektorów,a znam ich sporo bo dużo słucham wypadasz całkiem dobrze. Co prawda znam już Twoj glosik od dośc dawna i pewnie inaczej odebrał bym gdybym usłyszał pierwszy raz, ale dzieki temu tak dobrze go odbieram. Jak tylko zdobędą całe audio z rozkoszą je przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) To mój debiut, więc z niecierpliwością czekam, jak audiobook zostanie przyjęty przez słuchaczy.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer