PREMIERA AUDIOBOOKÓW O ADELI

 Bardzo się cieszę, że oddaję w Wasze ręce kolejny audiobook, a w zasadzie dwa i to jednocześnie. Tym bardziej jest to dla mnie emocjonujące wydarzenie, bo zadebiutowałam jako lektor! A to wcale nie było łatwe zadanie... Jeśli sądzicie, że nie miałam chwil zwątpienia, to jesteście w dużym błędzie.

POSŁUCHAJ, OPOWIEM CI HISTORIĘ ADELI


22 września 2020 r. oddaję w Wasze ręce dwa kolejne audiobooki. To już 6 i 7 w kolejności. Tym razem przygotowałam niespodziankę i odważyłam się przeczytać własny tekst. Bardzo się bałam, bo nie przepadam za własnym głosem, który brzmi inaczej, niż ja go słyszę w realu. 

Pomysł narodził się dość spontanicznie. Nie zastanawiałam się długo, żeby nie skapitulować. Wydawca przystał na mój pomysł i sprawa nabrała tempa. W lipcu otworzyłam drzwi do studia nagraniowego Firmy StoryBox i tak rozpoczęła się moja przygoda.

Pierwsze godziny pracy nie były łatwe i zastanawiałam się, czy dam radę. Uwielbiam czytać, ale głośne czytanie przez kilka godzin dziennie to naprawdę trudna i wyczerpująca praca. Język mi się plątał, oddech był zbyt krótki, a śliniaki szalały, nie dając nad sobą zapanować.

W głowie miałam wskazówki dźwiękowca, żebym się nie poruszała i niczego nie dotykała, bo mu uszy pękają od tego hałasu. Więc siedziałam, starając się nie drgnąć, jak najciszej oddychać, prawie nie mrugać powiekami. Ale mój brzuch miał to wszystko głęboko w poważaniu i regularnie urządzał sobie koncerty. Arie niosły się czasem przez kilka czytanych zdań, ale wprawne ucho realizatora dźwięku wychwytywało mojego tasiemca. Później musiałam ponownie czytać tren sam fragment. Gdybyście jednak słyszeli jakieś bulgoty, to wcale nie są odgłosy dochodzące z toalety, tylko z mojego brzucha :)

Momentami było naprawdę zabawnie, choć z perspektywy czasu wiem, że to bardzo ciężka praca, dlatego podziwiam lektorów, którzy zawodowo zajmują się nagrywaniem tekstów. 

Mam nadzieję, że chętnie posłuchacie mojego głosu i mojej powieści. Premiera już 22 września.

Adela. Krok w przeszłość

Adela. Krok w przyszłość 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer