AUDIOBOOK CZY KSIĄŻKA PAPIEROWA?

 Świat tak szybko gna do przodu, że trudno się czasem połapać. Kiedyś książka miała ogromną wartość materialną i sentymentalną. Pokaźna biblioteczka świadczyła o zasobności portfela jej właściciela oraz o jego zainteresowaniach czytelniczych. Obecnie wartość książki spada...

CZY KTOŚ JESZCZE CZYTA KSIĄŻKI?

W starciu książka i audiobook wynik nie jest jednoznaczny. Wiele osób coraz częściej docenia audiobooki, gdyż można ich słuchać w każdej chwili, robiąc inne czynności. Rozwój technologii sprawił, że audiobooki przeniosły się z kaset, których jedna książka zajmowała kilka, a nawet kilkanaście kaset czy płyt, które trzeba było odtwarzać w magnetofonach czy discmenach, na lekkie i poręczne smartfony z ogromną pamięcią i możliwościami technicznymi.

Od kilku lat wydawanych jest coraz więcej audiobooków. Rynek jet dość chłonny i odpowiada na aktualne potrzeby nowoczesnego "czytelnika" - "słuchacza". Dużą grupę stanowią również klienci w wieku 30+ oraz rodzice. - Kupują audiobooki z bajkami dla dzieci, a dla młodzieży lektury szkolne – potwierdza Agata Czarnowska, specjalista ds. PR z Merlin.pl.

Książka wymaga uwagi i całkowitego poświęcenia się jej, jednak jak dla mnie wciąż jest niezastąpiona, ale rozumiem potrzeby ludzi i dlatego jestem jak najbardziej za popularyzacją audiobooków.

A Wy wolicie książki czy audiobooki?

Adela. Krok w przeszłość

Adela. Krok w przyszłość

Komentarze

  1. Kiedy mam czas czytam książkę, jak nie mam to słucham audioboka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś wolałam książki, a teraz, kiedy mam mniej czasu to słucham audiobooki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest ten plus rozwoju technologii :) Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu ciekawych audiobooków.

      Usuń
  3. Brawo Kseniu, ja czytam a na spacerach i do snu słucham. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo często słucham audiobooków. Ostatnio częściej niż czytam książki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Julio, u mnie po równo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer