MOJE WYZWANIA NA 2021 ROK

Nowy rok, to nowe wyzwania. W tym roku nie może być inaczej. Wiecie, że nie lubię się nudzić, dlatego wciąż szukam swojego miejsca na Ziemi i już zacieram ręce w związku z szykującymi się zmianami...

Zmiany, zmiany, zmiany

Właśnie otwieram siódmy rok pracy twórczej. Sama nie wiem, kiedy to minęło. Zawsze wyznawałam zasadę, że ciężką pracą można osiągnąć wszystko. Oczywiście trwa to długo, a droga bywa wyboista, ale wato próbować i szukać najlepszej opcji dla siebie. I tak jest w moim przypadku: wędruję, szukam, wybieram i podejmuję ryzyko. Wychodzę z założenia, że lepiej spróbować i zrezygnować niż zastanawiać się, co by było gdyby...

Być może dlatego podjęłam decyzję o wydaniu następnej - 13 powieści - w nowym wydawnictwie. Każda zmiana to dla mnie rozwój, bo współpracuję z innymi osobami od redakcji i korekty tekstu czy od promocji. Są różne pomysły, które nie zawsze mi się podobają, ale staram się zaufać profesjonalistom, a później poczekać na efekty. 

Tym razem oddaję się w nowe ręce i z optymizmem czekam na premierę dwutomowej powieści obyczajowej. Wydanie pierwszego tomu planowane jest na maj 2021 r., zaś drugi tom ma ujrzeć światło dzienne jesienią. 

Mam nadzieję, że podjęłam dobrą decyzję i już wkrótce zobaczycie, gdzie trafiłam i jaki będzie efekt nowej współpracy. 

Komentarze

  1. Życzę Ci wobec tego, by współpraca z nowym wydawnictwem układała się, tylko i wyłącznie, gładko jak po przysłowiowym maśle :) I niech się nowa powieść sprzedaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aby ten rok był dla Ciebie i Twojej twórczości łaskawy. Oby przyniósł cały worek natchnienia na kolejne powieści. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ta współpraca okazała się owocna. Czasem trzeba podjąć ryzyko, aby potem móc świętować sukces

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej współpracy i samych sukcesów w pisarskim i nie tylko trudzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji planów. I dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę owocnej współpracy z wydawnictwem i realizacji planów.
    Każdy sukces cieszy.
    Powodzenia i samych dobrych dni :-)
    Irena - Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam bardzo różne doświadczenia z wydawcami, z jednymi lepsze z drugimi gorsze, tak więc życzę ci, żeby nowe wydawnictwo spełniło twoje najśmielsze oczekiwania. Promocja i miła współpraca to wielki atut, obyś miała ich jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie ma pewności, dopóki się nie spróbuje. Zobaczymy, co przyniesie los :)

      Usuń
  8. Pieknie i pięknie plany na Nowy Rok :) oby ten był jeszcze lepszy niż ten stary :) ja mam podobnie i też nie lubie się nudzić dlatego zimowa porą wyszukuje nowe projekty żeby zająć się czymś w dlugie zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tych podróży zazdroszczę, choć sama też staram się jak najczęściej wyjeżdżać.

      Usuń
  9. Spełniaj się i mam nadzieję, że będziesz zadowolona z nowej współpracy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się uda i moja ciężka praca zostanie nagrodzona.

      Usuń
  10. Anetko, trzymam kciuki, niech Ci wieją pomyślne wiatry...

    OdpowiedzUsuń
  11. O super!! A uchylasz rąbka tajemnicy o cz będzie powieść?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powieść będzie o pracoholiczce, która zapomina o potrzebie miłości. W najmniej spodziewanym momencie przychodzi uczucie i bohaterka musi przewartościować swoje dotychczasowe życie.

      Usuń
  12. W takim razie życzę powodzenia w nowej współpracy, może niedługo przeczytam o Tobie na pierwszej stronie gazet a swoją drogą może powinnam jako postanowienie zakupić sobie jedną z Twoich książek i nareszcie coś Twojego przeczytać, od czego powinnam zacząć? Co mi polecisz? Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debiutowałam "Finezją uczuć" i proponuję zacząć od tego. To historia miłości księdza i mężatki, więc dość kontrowersyjna, ale i ciekawa :) Polecam.

      Usuń
  13. Każda zmiana to rozwój. Powodzenia życzę i oby nowa współpraca zaprocentowała:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer