KIM JEST NICOLE BOHATERKA "GORZKIEGO SMAKU MARZEŃ"?

Nie wyobrażam sobie życia bez marzeń. Za każdym razem, kiedy spełniam któreś z marzeń, szukam następnego, żeby wypełnić lukę. Każde z tych marzeń ma fantastyczny smak, którym później się delektuję, wspominając to, co przeżyłam.


Gorzki smak jest wówczas, gdy realizacja marzenia nie idzie po naszej myśli. Trzeba mieć dużo siły, by mimo goryczy, nie poddać się i spróbować znaleźć dla siebie jakąś iskierkę nadziei, która da nam siłę do dalszego życia i poszukiwania szczęścia. Tak było w przypadku Nicole.

Nicole włamuje się do domu i do życia Laury, szukając dla siebie miejsca. Dziewczyna jest tajemnicza i nieprzystępna, dlatego wzbudza nieufność. Jednocześnie jej osobowość intryguje Laurę na tyle, że wbrew wszystkim i zdrowemu rozsądkowi coraz bardziej zagłębia się w jej historię.  

Nicole unika odpowiedzi na liczne pytania, choć widać, że cierpi i potrzebuje wsparcia. Odpychana przez rodzinę Wolfów wraca do Anglii, ale to tylko pogarsza jej sytuację w domu. Desperacka prośba o pomoc stawia na nogi Laurę i Milenę. Nie wiedzą, czego mogą się spodziewać, jednak obydwie czują, że Nicole grozi niebezpieczeństwo. Nie mylą się... Tylko czy zdążą? Czy odnajdą nastolatkę, zanim nastąpi najgorsze? 

Jeśli chcecie się przekonać, co zgotowałam swoim bohaterom i lubicie powieści Jojo Moyes, to koniecznie sięgnijcie po powieść "Gorzki smak marzeń". 


CZYTAJ RÓWNIEŻ:

"Gorzki smak marzeń" (KLIK)

"Słodki smak marzeń" (KLIK)

Komentarze

  1. Nikola jest bardzo ciekawą postacią i naprawdę warto ją poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzyć trzeba koniecznie. I także je spełniać. To kwintesencja życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko mam obie i tylko czytać... Ciągle się zbieram i zbieram i czasu nie mam... zabrałam się za robienie swetrów i tak robię jeden po drugim... Obiecuje że końcu się zbiorę i przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię dziergać, tylko czasu brak ;) Zrób focie w tych nowych sweterkach :) Buziaki.

      Usuń
  4. Marzenia w życiu są bardzo ważne. Chętnie poznam Twoją bohaterkę I jej losy. Muszę tylko poszukać online bo do Polski dopiero za pół roku się wybieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja e-booka czy audiobooka jest idealna, gdy nie ma możliwości sięgnięcia po książkę papierową, choć osobiście uwielbiam zapach papieru :) Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Marzenia są bardzo ważne, pokuszę się nawet o stwierdzenie że najważniejsze. To one nas prowadzą jak Gwiazda Betlejemska do celu naszej podróży. To one wyznaczają tory i ścieżki. Wydaje nam się ,że B
    Biegniemy za marzeniami a to one nas prowadzą za rękę.

    Pozdrawiam Kasia Ula Franiszyn Luciano

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne dwie pozycje do mojego stosika TBR ,lubię czasem sięgnąć po takie książki ,zwłaszcza że ostatnio właśnie spełnianie marzeń mam na topie jeśli o mnie chodzi. Czasami tylko trzeba zrobić pierwszy krok i one się spełniają. Dziękuję Ci za piękną recenzje i inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie części są bardzo emocjonalne.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer