CYKL "SOMEONE" L. KNEIDL, CZYLI SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Po twórczość obcojęzycznych autorów sięgam wtedy, gdy już słyszałam o ich twórczości coś dobrego lub, gdy zaciekawi mnie okładka. W tym wypadku zdecydowało to drugie. Okładka bardzo prosta, ciekawie dobrana kolorystycznie, wręcz intrygująca i bardzo tajemnicza. Często okładki zdradzają treść i zanim zajrzymy do środka, już wiadomo, kim są bohaterowie i co ich spotka. W przypadku tej trylogii nic takiego nie ma miejsca, dlatego czym prędzej zabrałam się do czytania.

Powieść New Adult "Someone New"

Pierwszą część cyklu zatytułowaną "Someone new" dosłownie pochłonęłam. Ciekawa fabuła. interesujący i dobrze nakreśleni bohaterowie z ich realistycznymi problemami bardzo mi się spodobali. Problemy młodych studentów w żadnym razie nie zostały przerysowane. Micah zgodnie z oczekiwaniami rodziców prawników podjęła studia na wydziale prawa. Od pierwszego dnia na uczelni wie, że to nie dla nie dla niej, ale sądzi, że jeśli zrobi to, czego rodzice od niej oczekują, to ochroni ukochanego brata bliźniaka, który zniknął z domu po tym, jak rodzice odkryli, że jest gejem. Micah próbuje zapomnieć o własnych marzeniach, ale szybko okazuje się, że to nie wystarczy, by rodzice chcieli nawiązać kontakt z jej bratem. 

Wkrótce w życiu dziewczyny pojawia się Julian, który jest dość tajemniczy. Lubi samotność i nie chce się dzielić swoją przeszłością. Do tego ma szramy na ciele i nie lubi ich pokazywać. Gdy jednak Julian poznaje Micah, jego życie zaczyna się zmieniać. Czy ktoś taki jest w stanie zbudować trwały związek? Jego rodzice w to nie wierzą...

"Someone new" w mojej ocenie:

To, co najbardziej mi się spodobało w tej części, to ogrom emocji i niemal namacalny magnetyzm pomiędzy bohaterami. Może pewne wydarzenia były przewidywalne, ale niektóre momenty były zaskakujące i przede wszystkim przejmujące, wręcz ekscytujące. 

Książkę polecam wszystkim szukającym historii o homoseksualizmie, transpłciowości, ale przede wszystkim o niezrozumieniu wobec drugiego człowieka. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer