"NAUCZYCIELKA Z GETTA" NOMINOWANA DO NAGRODY

Chociaż udział w plebiscycie bywa trudnym i mocno hartującym doświadczeniem, bo nigdy nie ma pewności, czy ktokolwiek zagłosuje, to jednak bardzo się cieszę, że otrzymałam takie wyróżnienie i moja powieść trafiła na listę powieści nominowanych w kategorii z historią w tle. 


Cieszę się, że "Nauczycielka z getta" spotkała się z tak przychylnym przyjęciem. Bardzo mi miło czytać, że książka wzbudza emocje, skłania do refleksji nad życiem i człowieczeństwem. Temat na pewno nie jest łatwy, ale odzew, który mi dajecie, dowodzi, że takie powieści wciąż są potrzebne.

Już we wrześniu ukaże się część II pt.: "Nauczycielka z getta. Wciąż pod wiatr". Będziecie więc mogli śledzić losy Laury aż do ostatecznej likwidacji łódzkiego getta w sierpniu 1944 roku. 

W tym tomie Laura zmieni pracę, ale nie zapomni o nauczaniu, bo wciąż będzie wierzyć, że edukacja ma sens. 

Jeśli więc historia Laury poruszyła Wasze serca, to zapraszam do głosowania na stronie: www.ksiazkanalato.pl 



Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer