CO CHCECIE WIEDZIEĆ O "NAUCZYCIELCE Z GETTA. WCIAŻ POD WIATR"?

Już na początku września ukaże się "Nauczycielka z getta. Wciąż pod wiatr". Trwają ostatnie prace nad okładką i tekstem, żebyście dostali wyjątkową książkę. Oczywiście aż mnie skręca, żeby pokazać Wam, jak będzie wyglądała okładka, ale obiecałam milczenie... Ale niebawem pokażę ją w całej okazałości!!! Mnie mocno zaskoczyła. Ciekawe, co o niej powiecie :)


Jestem bardzo dumna z "Nauczycielki z getta. Wciąż pod wiatr", bo wg mnie jest jeszcze ciekawsza niż cz. 1. Rozkręciłam się w niej na całego. A wiem, że właśnie tego spodziewacie się po przeczytaniu cz. 1. Naprawdę dobrze mi się pisało. Dosłownie historia sama płynęła, a ja ją tylko spisywałam. Wiele wątków rozwinęłam. Kilka postaci Was zadziwi, bo dojrzały lub się zmieniły, a wydarzenia nie dadzą Wam odetchnąć, a już na pewno zasnąć na kanapie w czasie czytania książki. Już za miesiąc się o tym przekonacie.

Wiem, że Ci, którzy już czytali "Nauczycielkę z getta", zastanawiają się, co się wydarzyło dalej. Dlatego pod tym postem możecie zadawać pytania, a ja w najbliższym czasie postaram się troszkę Wam podpowiedzieć, w którym kierunku poszłam.


Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer