#PożyczPrzeczytajPoleć odc. 10 Wywiad z Iwoną Małgorzatą Żytkowiak

Iwona Małgorzata Żytkowiak jest dziesiątą autorką, z którą przeprowadziłam wywiad w ramach promowania projektu #PożyczPrzeczytajPoleć, którego celem jest dotarcie do Czytelników bibliotek i zwrócenie ich uwagi na to, ile mogą zrobić dobrego po przeczytaniu wypożyczonej książki. 

#PożyczPrzezcytajPoleć - Akcja dla czytelników bibliotek

Małgosia Żytkowiak ma nadzieję, że akcja #PożyczPrzeczytajPoleć przyczyni się do tego, iż nasz kraj wyjdzie z szarej strefy, w której czytanie jest wstydem i dołączymy do państw, gdzie siedzenie w metrze, tramwaju czy autobusie z książką to normalność, a posiadanie biblioteczki w domu, to duma, o której warto mówić na spotkaniach rodzinnych czy towarzyskich.

Jeżeli macie pomysł, jak obudzić bakcyla czytelniczego w naszych rodakach, to dajcie znać. Razem możemy więcej. A może już propagujecie ideę czytelnictwa? Napiszcie mi o tym. 

Wywiady z autorami książek, którzy dołączyli do akcji:

Komentarze

  1. Bez wątpienia, Polska ma wiele wspaniałych pisarek, wystarczy popatrzeć na listę gości w ramach akcji #PożyczPrzeczytajPoleć. Pani Iwona Małgorzata Żytkowiak gość dziesiątego odcinka. Do książek zawsze wracałam, opuszczałam je z powodu fanaberii życiowej, krótkotrwałej. Od ponad trzech lat są ze mną ZAWSZE. To polscy pisarze pomagali mi wyjść z największego dołka życiowego właśnie dzięki temu, że piszą, są blisko ludzi. Mogłabym pod każdym odcinkiem napisać coś o każdej książce pisarki która była gościem. Dlatego z tego miejsca, z pod tego odcinka, każdej z osobna serdecznie dziękuję. Aneta Krasińska też jest świetną pisarką dla niej też kieruje serdeczne podziękowania. Krótkie słówko teraz do Pani Iwonki...Proszę pisać dalej, nie zapominać o swoich czytelnikach i o tym, że swoimi książkami pomaga Pani bardzo. "Epizody z życia mojej mamy" pomogły mi najbardziej wtedy kiedy tego potrzebowałam. Jednym słowem - książki przyjaciele.
    Czytajcie książki w ten sposób pokolorujecie swoje życie, ale także polecajcie je.

    Świetna akcja, niech rośnie w siłę... najmocniejszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nawet w gorszych momentach życia znalazła Pani coś, co dało Pani siłę do walki. Dziękuję za słowa wsparcia dla mojej akcji, a książka "Epizody..." rzeczywiście jest wyjątkowa i wzruszająca. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo, dziękuję z głębi serca.To są właśnie te momenty,o których mówię w rozmowie z Panią Anetą. To nie nagrody nie splendor uskrzydla,ale to właśnie takie komentarze,od takich Czytelników jak Pani dodają skrzydeł i powodują, że chce mi się pisać. Na marginesie powiem już niebawem dwie kolejne moje książki i mam nadzieję, że trafią to Pani serca,że trafią do wszystkich innych czytelników

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer