"NAUCZYCIELKA Z GETTA. WCIĄŻ POD WIATR" - ZWIASTUN

Już niebawem oddam w Wasze ręce moją szesnastą powieść. Jest to kontynuacja historii Laury Lewiatan, którą poznaliście wiosną. Powieść wydana została kilkanaście dni po tym, jak tuż za naszą granicą wybuchła kolejna wojna i choć obawiałam się, czy w tak trudnym czasie zechcecie sięgnąć po tego rodzaju literaturę, to okazało się, że moja bohaterka skradła Wasze serca, pozostawiając niedosyt.

kontynuacja powieści "Nauczycielka z getta"

Tym razem nie obawiam się, że powieść może nie wpisać się w aktualne potrzeby, bo jako autorka nie mam wpływu na sytuację polityczną kraju i świata, ale wiem, że historia Laury będzie dawać siłę i wiarę w to, że człowiek jest w stanie znieść znacznie więcej niż sądził. 


Jeżeli zwiastun powieści zachęcił WAS do sięgnięcia po książkę, to miło mi będzie, jeśli podzielicie się nim w swoich social mediach. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer