NOMINACJA DLA PROJEKTU #PożyczPrzeczytajPoleć

Projekt #PożyczPrzeczytajPoleć budzi coraz większe zainteresowanie i właśnie został nominowany w plebiscycie Opowiem Ci w kategorii Akcja Czytelnicza 2022.



Jest to ogromne wyróżnienie dla mnie, wszystkich patronów akcji i autorów, którzy już włączyli się w promowanie projektu.

Niebawem minie rok, odkąd narodził się pomysł i w tym czasie powstała grupa Pożycz Przeczytaj Poleć - Dyskusyjny Klub Książki. Co tydzień prowadzę wywiady z autorami książek Dzisiaj nagrałam 20 odcinek wywiadu. Tworzę też posty o akcji i zamieszczam je na blogu. Piszę artykuły do biuletynów i staram się zainteresować projektem kolejne biblioteki, autorów i blogerów. Pewnie jest jeszcze milion rzeczy, które mogłabym robić, ale ogranicza mnie czas...

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy włączyli się w działania i promują je ^_^, bo dzięki temu akcja jest coraz bardziej rozpoznawalna.

Chętnych zapraszam do głosowania na stronie:
TUTAJ >> ZAGŁOSUJ

Komentarze

  1. Nominacja bardzo cieszy. Oczywiście głosowałam na naszą akcję i zachęciłam innych, aby poszli w moje ślady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Myślę, że powinna ta akcja być znana w całej Polsce, powinni Panią zaprosić do pytania na śniadanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer