#PożyczPrzeczytajPoleć odc. 22 Wywiad z Wiolettą Piasecką

Do grona autorów rozumiejących potrzebę promocji czytelnictwa dołącza Wioletta Piasecka - autorka powieści obyczajowych, książek dla dzieci, słuchowisk radiowych oraz scenariuszy teatralnych, z którą rozmawiałam o tym, jak łączyć pokolenia czytelników. 

Pożycz Przeczytaj Poleć

Wioletta zwróciła uwagę, że nawet najkrótsza opinia napisana przez Czytelnika może tak zaintrygować innego, potencjalnego odbiorcę, że sięgnie po książkę. Tego typu komunikaty mają rację bytu, dlatego zaapelowała o to, by Czytelnicy pisali opinie i w ten sposób dawali znać innym, że książka jest wartościowa. 

Miło mi poinformować, że projekt #PożyczPrzeczytajPoleć został nominowany w plebiscycie Opowiemci w kategorii Akcja Czytelnicza dlatego, jeśli wspierasz czytelnictwo w Polsce i doceniasz akcję, to zachęcam do głosowania: >>ZAGŁOSUJ<<

Wywiady z autorkami i autorami, którzy dołączyli do projektu #PożyczPrzeczytajPoleć do obejrzenia: TUTAJ >> KLIK<<


Komentarze

  1. Lubię książki tej autorki, więc z zainteresowaniem wysłuchałam z nią rozmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM TWÓRCZOŚĆ PANI WIOLETTY PIASECKIEJ ( PANI ANETKI OCZYWIŚCIE TEŻ 😁) TO WSPANIAŁA PISARKA, KOBIETA Z OGROMNYM SERCEM, CHARYZMĄ I NIESAMOWITYM TALENTEM 📖🥇👏👩‍❤️‍👩🤗🍀😘💪♿
    P.S OGLĄDAM TEN WYWIAD JUŻ 3 RAZ😁🤩 I CHYBA NIGDY MI SIĘ NIE ZNUDZI😍😁💪

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło, jeśli po swojej wizycie pozostawisz tu kilka życzliwych dla mnie słów :)

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer