PODZIĘKOWANIA W POWIEŚCI "W OBJĘCIACH NAZISTY"

Autor bez Czytelników nie istnieje. Zanim jednak powieść trafi w ręce odbiorców, musi przejść długą drogę. W tym czasie wiele osób przyczynia się do tego, by tekst nabrał właściwego kształtu i zaistniał na rynku wydawniczym. Dlatego też przy okazji każdej kolejnej premiery dziękuję tym, z którymi pracowałam przy powieści.



Od autorki

Pisanie powieści z historią w tle to fantastyczna przygoda, dzięki której mogę lepiej poznać dzieje Polski i Polaków żyjących dziesiątki lat temu. Wszystkimi znalezionymi informacjami o życiu w Wolnym Mieście Gdańsku chciałam podzielić się z Czytelnikami, byście mieli okazję poznać tamte zdarzenia. Mam nadzieję, że fikcyjni bohaterowie ukazani na tle historycznych wydarzeń skradną Wasze serca i na długo w nich pozostaną.

Dziękuję Agnieszce Krizel, która zgodziła się napisać wiersz, w którym, przekładając na język poezji, wyraziła swoje emocje po przeczytaniu powieści. To niesamowite przeżycie czytać utwór, który w zupełnie inny sposób pokazuje opisaną przeze mnie historię.

Jestem wdzięczna Panu Piotrowi Sternalowi za otwarcie drzwi wydawnictwa i zaproszenie mnie do zacnego grona autorów wydających w Skarpie Warszawskiej.

Bardzo się cieszę z owocnej i współpracy z redaktorem tekstu, panem Pawłem Wielopolskim, który z dużym szacunkiem podchodzi do słowa pisanego, a z jeszcze większym - do autora.

Z podziękowaniami zwracam się do moich Grupowiczów z Facebookowej grupy Aneta Krasińska – Spotkania przy literaturze, z którymi każdego dnia rozmawiam o książkach i o życiu. Jesteście moim wsparciem i głosem, który mówi mi, że to co robię, ma sens, a moje powieści dostarczają Wam emocji i na długo pozostają w Waszej świadomości.

Aneta Krasińska


Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer