"KRWAWY MEDALION" DANKA BRAUN, CZYLI SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Sięgając po powieść nie miałam pojęcia, że autorka zafunduje mi wycieczkę do czasów II wojny światowej, co akurat doskonale wpisuje się w moje upodobania czytelnicze. Okazuje się, że to niejedyna niespodzianka, jaka mnie spotkała pod czas czytania "Krwawego medalionu".



Akcja powieści toczy się we współczesnej Żuradzie, w Krakowie oraz w Wiedniu. Bohaterowie to zakochani w sobie młodzi małżonkowie spodziewający się dziecka. W zupełnie niespodziewanych okolicznościach do ich domu trafia piękny, choć niezbyt kosztowny naszyjnik. Od tej chwili wydarzenia przyspieszają, na jaw wychodzą kolejne tajemnice sięgające okresu II wojny światowej i nawet ci, którzy przez lata uważani byli za przeciwników nazizmu, mają sporo na sumieniu. W plątaninie podejrzeń trudno się połapać, kto jest dobry, a kto dla bogactwa gotów jest zdradzić i położyć na szli ludzkie życie.

"Krwawy medalion" Danki Braun w mojej subiektywnej ocenie:

Połączenie teraźniejszości i odsłanianie tajemnic z przeszłości, a wszystko to okraszone akcją rodem z dobrego kryminału zdecydowanie skradło moje serce. Mnóstwo szczegółów dotyczących czasów II wojny światowej to ogromny atut tej powieści. Nasycenie zaskakującymi czytelnika wydarzeniami, niebywałe zwroty akcji, ciekawie wymyślona fabuła i gęsto ścielący się trup, sprawiają, że powieść nie nudzi. Przeciwnie chce się więcej i więcej. 

To spotkanie z twórczością autorki zaliczam do bardzo udanych. 

Powieść polecam osobom lubiącym szybkie zwroty akcji, nieoczywiste rozwiązania i tajemnice sprzed lata. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer