PODSUMOWANIE PIERWSZEGO ROKU WYWIADÓW W RAMACH AKCJI #PożyczPrzeczytajPoleć

Właśnie mija rok, odkąd zaczęłam promować akcję #PożyczPrzeczytajPoleć i organizować wywiady z autorkami i autorami, którzy zachęcają Czytelników do zamieszczania w sieci opinii o książkach. Gdy zaczynałam, nie wierzyłam, że uda mi się zainteresować akcją tyle wspaniałych autorek i autorów oraz nawiązać współpracę z blogerami, a nawet mediami.


Przez rok przeprowadziłam 45 wywiadów. Gdyby zsumować minuty nagrań, to okazałoby się, że łącznie wszystkie rozmowy trwały ponad dobę.

W tym czasie w rozmowach o czytelnictwie w Polsce uczestniczyło 50 autorek i autorów i 5 blogerek.

Do promowania akcji czytelniczej przystąpiło 16 Patronek, które nagłaśniają akcję i zachęcają swoich obserwatorów do większej aktywności poprzez pisanie opinii.

Już teraz zdradzę Wam, że akcją zainteresowało się Radio FAMA 104,1 FM Żyrardów i właśnie powołaliśmy do życia Żyrardowski Klub Czytelnika. Z tej okazji nagrałam jingel, który będzie zapowiedzią cyklicznie, raz w tygodniu transmitowanych rozmów. Tym samym akcja zyskała kolejnego patrona, który przyczyni się do promocji polskiej literatury, a słuchacze radia będą mieli okazję poznać z innej strony wielu polskich autorów :)

Jeśli znacie akcję #PożyczPrzeczytajPoleć, dostrzegacie ją w sieci albo w swojej bibliotece, to dajcie znać w komentarzu. A może macie pomysły, jak dotrzeć do kolejnych Czytelników z informacją o akcji?


Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer