„PROCES DIABŁA” ADRIAN BEDNAREK, CZYLI SUBIEKTYWNIE O KONKURENCJI

Powieści kryminalne wymagają od Czytelnika wnikliwej uwagi i zaangażowania w śledzenie fabuły, by nie zagubić się w gąszczu wątków, dlatego sięgając po powieść „Proces diabła” nie miałam pewności, czy nie znając części pierwszej, zdołam połapać się w wydarzeniach. 



Na szczęście moje obawy szybko zostały rozwiane, bo autor w różnych momentach powieści umiejętnie przywoływał informacje z pierwszej części, dzięki czemu udało mi się zrozumieć sens i śledzić wydarzenia, w których poznałam dość nietypową osobowość Kuby Sobańskiego, młodego i bardzo ambitnego adwokata. Jego kariera nabiera rozpędu, ale sprawy prywatne w połączeniu z wyrachowaniem bohatera potrafią niezłe namieszać w każdym planie. Krwiożercze rządze są w stanie zatruć każdy umysł i obudzić bestię. 

Powieść "Proces diabła" w mojej subiektywnej ocenie:

Intrygująca fabuła i szybkie zwroty akcji stanowią doskonałą mieszankę, która stanowi idealny przepis na sukces, a takim jest przykucie uwagi czytelnika. Ciekawe porównania i plastyczne opisy sprawiają, że łatwo sobie wyobrazić to, co chce nam przekazać autor. 

Powieść na pewno spodoba się miłośnikom powieści, w których nic nie jest oczywiste. 

Komentarze

"Marzenia Kaliny" - trailer

"W sieci uczuć" - trailer

"Odroczone nadzieje"-trailer